Premiile FIBRA – O campanie pentru o publicitate mai buna

Premiile FIBRA – O campanie pentru o publicitate mai buna

Campaniile romanesti au trimis acasa premii de pe la cele mai renumite festivaluri internationale, insa pauza publicitara, in intregimea ei, pare atemporala. Avem nevoie de mai multa incredere si pasiune pentru a trimite in .ppt-uri cele mai bune idei, pentru a le sustine pana in panzele albe si pentru a le accepta cu curaj. Consumatorul are nevoie de un calup publicitar care sa reflecte atat premiile de la nivel international, cat si interesul pentru consumator.

Asa a luat nastere festivalul romanesc de creativitate Premiile FIBRA, organizat de IQads si realizat cu sprijinul IAA, UAPR, ADC*RO si Ministerul Culturii. Si care sa fie deviza lui decat aceea de a schimba peisajul publicitar romanesc? De a-l reimprospata si de a-i reda gloria pe care o tot scoatem din amintiri la fiecare reuniune a creativilor.

"O campanie pentru o publicitate mai buna", campania de imagine a Premiilor FIBRA realizata de GMP si produsa cu ajutorul Rollin si E-Talent, urmareste exact nevoia pentru o publicitate curajoasa pornind de la consumator. Astfel, campania este centrata in jurul a doua personaje: Doamna Toma si Tiberiu, consumatorii clasici, vazuti dincolo de tiparele demografice din brief-uri si .ppt-uri, oameni reali, curajosi, care merita o comunicare pe masura. 

Doamna Toma are 50 de ani, un venit mediu si un fiu aflat la prima excursie cu prietenii. Motiv care o face sa-si ia inima in dinti si sa se asigure ca nimeni nu are parte de surprize neplacute pe timpul distractiei:

De cealalta parte este Tiberiu, tot cu un venit mediu, dar 36 ani. Il diferentiaza o suvita care pare sa se fi atasat de el, spre deosebire de restul podoabei capilare. El alege sa-si infrunte frica si, astfel, o despartire dureroasa devine o asumare curajoasa:

Campania este prezenta si in print si pe radio.

 

Printuri

 

Radio:

 

Echipa campaniei:

Echipa GMP:

Mihai Gongu – Creative Director GMP
Razvan Raicu – Sr. Art Director GMP
Bogdan Raileanu – Group Creative Director GMP
Corneliu Radu – Copywriter GMP
Ioana Gheorghita – Head of Strategy GMP
Dana Pascu – Sr. Strategic Planner GMP
Irina Angelescu – Sr. Account Manager GMP
Alexandra Rus – Sr. Account Executive GMP
Adrian Radu – Sr. AV Producer GMP

Productie:

Regizor: Alexandru Maftei
Casa de productie: Rollin Film / Radu Aldea 
Tudor Petre - editare voce, sound design si mixaj
Sebastian Zsemlye - foley artist, Raza Studio
Stefania Maftei - sunet priza directa
Casting: E-talent / Bogdan Dumitrache

Consumatorii nu sunt doar cifre statice in .ppt-uri. Consumatori suntem noi toti si ar trebui sa vrem sa ne autodepasim ca industrie in fiecare zi. Publicitatea romaneasca este responsabilitatea noastra ca industrie.

Premiem curajul in creativitate la Premiile FIBRA. Inscrierile sunt deschise pana pe 10 aprilie. 

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related