Maturizarea Kandia: dincolo de senzualitate

Interviu cu Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors

Februarie e luna iubirii si in curand vine primavara, asa ca innoirea si revigorarea unor sentimente vechi e in ton cu tot ce se intampla. Iar Kandia, ciocolata cu dragoste, si-a schimbat hainele. Echipa BrandTailors a creat un nou ambalaj pentru ciocolata Kandia. Am stat de vorba cu Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, care ne-a dezvaluit motivele acestei decizii si implicatiile avute de schimbarea designului. Discutia s-a extins pe o linie mai generala, prin precizarea factorilor externi sau interni care duc la astfel de schimbari strategice. In plus, am profitat de ocazie si l-am intrebat despre piata de identitate, consultanta de brand si packaging din Romania si despre cum privesc clientii consultanta de brand, mai mult sau mai putin increzatori in puterea ei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Related