Ciocolata si branza dulce intr-o combinatie unica marca Dots

Dots, batonul de ciocolata si branza dulce, se relanseaza pe piata din Romania intr-o noua tinuta si cu o personalitate mai puternica. Noul Dots se adreseaza publicului prin intermediul unei campanii integrate ce debuteaza cu spotul TV "Combinatii", produs de Propaganda.

Ideea creativa a plecat de la asocierile pe care le fac oamenii atunci cand se gandesc la ciocolata si respectiv la branza. Combinatia rezultatelor acestor asocieri - energie, forta, senzualitate pe de o parte si puritate, familiaritate si traditie pe de alta parte - nu face decat sa ranforseze faptul ca Dots este un produs surprinzator, atipic si plin de fantezie. El reuseste sa combine armonios cele doua elemente, in aparenta atat de diferite, dar care de fapt se potrivesc atat de bine impreuna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related