Saatchi & Saatchi a realizat cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta

Saatchi & Saatchi a realizat cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta, din portofoliul Intersnack, in urma castigarii unui pitch local. Executiile campaniei cuprind un spot TV, POSM-uri si un website dezvoltat de Kubis Interactive.

Ideea creativa a fost aceea de a crea o echipa de specialisti in distractie, care sa poata deschide Fiesta acolo unde este nevoie. Astfel a aparut "The F Team". Premiza de la care s-a pornit este aceea ca in intimitate, alaturi de prieteni ori familie, oamenii sunt inclinati spre voie buna si amuzament, iar acestea pot fi declansate de gesturi sau expresii neasteptate sau chiar de aparitia neprogramata a unui prieten pus pe distractie. Echipa F este o metafora pentru toate aceste lucruri, fie pe rand, fie impreuna, in timp ce alunele Fiesta joaca rolul unui stimulent social crocant si delicios.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Sectiune



Related