Saatchi & Saatchi a realizat cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta

Saatchi & Saatchi a realizat cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta, din portofoliul Intersnack, in urma castigarii unui pitch local. Executiile campaniei cuprind un spot TV, POSM-uri si un website dezvoltat de Kubis Interactive.

Ideea creativa a fost aceea de a crea o echipa de specialisti in distractie, care sa poata deschide Fiesta acolo unde este nevoie. Astfel a aparut "The F Team". Premiza de la care s-a pornit este aceea ca in intimitate, alaturi de prieteni ori familie, oamenii sunt inclinati spre voie buna si amuzament, iar acestea pot fi declansate de gesturi sau expresii neasteptate sau chiar de aparitia neprogramata a unui prieten pus pe distractie. Echipa F este o metafora pentru toate aceste lucruri, fie pe rand, fie impreuna, in timp ce alunele Fiesta joaca rolul unui stimulent social crocant si delicios.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Sectiune



Related