YTONG lanseaza campania de comunicare "Ieftin te costa mai mult"

Propaganda semneaza noua campanie de imagine YTONG, singurul brand premium de BCA de pe piata romaneasca, sub conceptul - "Ieftin te costa mai mult". Demarata la jumatatea lunii martie, campania va rula pana la finalul lui 2010 si va fi declinata pe TV (Bibeloul, Camasa, Copilul; Filler TV - Tenisi, Telefon, Tatuaj, Cafeneaua), presa si internet. In acelasi timp, campania de imagine YTONG va fi sustinuta prin activitati de PR cu ajutorul Free Communication, agentia care gestioneaza contul de relatii publice al companiei Xella RO.

"Fie criza financiara, fie nu, un lucru este cert: ieftin te costa de fapt mai mult. Este un principiu simplu, caruia de-a lungul timpului i s-a spus in mai multe feluri: "cat dai, atata face", "sunt prea sarac sa-mi cumpar lucruri ieftine" sau "dai un ban, dar stai in fata". YTONG are calitati tehnice ce anticipeaza si elimina din start o serie de costuri aditionale, care se adauga de obicei zidariilor obisnuite (izolatii termice suplimentare, consum mai mare de adezivi, consum energetic mai mare etc). Campania recent demarata nu prezinta astfel de calcule pe hartie, dar intr-un mod creativ atrage atentia ca, intotdeauna cand alegi ieftin, mai devreme sau mai tarziu... vei plati diferenta", a explicat Daniel Gherghescu, Account Supervisor Propaganda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related