[Studiu de caz] Silver Effie Winner: SMURD – The Chase, creata de CohnandJansen JWT

[Studiu de caz] Silver Effie Winner: SMURD – The Chase, creata de CohnandJansen JWT

Campania "Goana", creata de CohnandJansen JWT pentru SMURD, a fost premiata cu Silver Effie la categoria Non-profit / pro bono, public service campaigns. Avand ca scop strangerea fondurilor necesare achizitionarii unui avion echipat pentru situatii de urgenta, campania a atras atentia asupra consecintelor care pot aparea in lipsa acestui obiect absolut necesar. Agentia prezinta mai jos studiu de caz al campaniei, prezentand contextul, strategia aleasa, creatiile si rezultatele:

Campanie: “The Chase”

Client: Fundatia SMURD

Agentie: CohnandJansen JWT

Media: tv, print, radio

Perioada: 9 martie – 31 mai 2011

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related