ICEEfest 2013 pe scurt

ICEEfest 2013 pe scurt

Pe 7 si 8 iunie, la Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City, ICEEfest a reusit sa adune la un loc toate numele importante din industria de online din zona Centrala si de Est a Europei. IQads a fost prezent si a relatat de la fata locului. Iata highlight-urile acestei editii:

Gideon Amichay (No, No, No, No, No, Yes) a tinut un discurs inspirational despre puterea cuvantului “Nu”.

Geoffrey Hantson (Duval Guillaume Modem) a vorbit despre curajul de care au nevoie brand-urile atunci cand vor sa provoace conversatie printre consumatori.

Tom Eslinger (Saatchi & Saatchi) a spus ca nu a existat o perioada mai buna in istorie pentru a crea continut decat cea pe care o traversam acum.

Carlo Cavallone si Stephanie Newman de la 72andSunny au tinut o lectie de cultura organizationala.

Lars Samuelson (Grey Group), Steve Vranakis (Google Creative Lab) si Christos Latos (OgilvyOne Worldwide Athens) au discutat despre evolutia si stagnarea industriei de publicitate din ultimii ani.

Chris Clarke (LBi) ne-a invatat cum putem folosi cu adevarat Internetul.

Kai Turner (Brands on Vine) a vorbit despre viitorul publicitatii de 6 secunde.

Serhad Bolukcu (Facebook) a spus de ce nu e bine ca brandurile sa posteze imagini cu pisici pe Facebook.

Andreea Raicu si Horia Brenciu si-au divulgat secretele strategiilor de social media.

Iar IAB Mixx Awards si-a desemnat castigatorii.

Pana la urmatoare editie, incheiem transmisiunea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related