Geometry Global anunta rezultatele intermediare ale campaniei “Doneaza rosu pentru Romania”

Geometry Global anunta rezultatele intermediare ale campaniei “Doneaza rosu pentru Romania”

Proiectul “Doneaza rosu pentru Romania”, realizat pro bono de catre Geometry Global pentru Observator, si-a anuntat primele rezultate intermediare. In numai o zi de la lansarea campaniei s-au inregistrat 228 de donatori in Bucuresti, peste media zilnica de 180-200 de donatori, informeaza un comunicat din partea agentiei. Numarul de donatori a continuat sa creasca, astfel incat in a doua zi de campanie numarul donatorilor din Bucuresti a ajuns la 275, iar dupa 5 zile de campanie TV si online, in 4 zile de donare (incepand cu 27 aprilie pana pe 5 mai incusiv, exceptand zilele 1 si 2 mai), la Centrele de Transfuzii din Bucuresti s-a atins o medie zilnica de 340 donatori. Si in tara numarul donatorilor a crescut cu aproape 50%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related