Auzite pe la focus grupuri

Auzite pe la focus grupuri
Ilustratie de Robert Mankoff pentru The New Yorker

Trei publicitare isi amintesc pentru IQads care au fost cele mai amuzante si surprinzatoare replici pe care le-au auzit de-a lungul timpului in cadrul unor focus grupuri. La microfon: Alina Buzatu (Head of Planning, Geometry Global), Dana Pascu (Senior Strategic Planner, Publicis Bucharest) si Diana Caracota (Account Planner, Propaganda).

Ne delectam cu niste umor publicitar pana la Marketing Research Conference 2014, cand o sa aflam si lucruri serioase despre focus grupuri, utilitatea lor, dar si alte metode eficiente de cercetare. E intre 25 si 26 iunie. Pana atunci, sa radem, da' numai un pic, pe infundate, ca sa nu ne deranjam colegii. Glumesc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related