Brief AdNews

Brief AdNews

Pe scurt din advertising:

Ogilvy&Mather comunica pentru Immochan Romania

Ogilvy&Mather va oferi companiei Immochan Romania - jucator cheie in piata dezvoltatorilor de centre comerciale din Romania - servicii de consultanta (pozitionare de brand si dezvoltarea identitatii vizuale), va dezvolta si implementa intreaga strategie de comunicare (ce reuneste componentele de ATL, BTL, digital, PR si CRM), va propune si implementa strategia de media planning si buying - prin companiile din grup, si va oferi servicii de Relatii Publice. [ + Update ]

 

McCann si Sapte Seri - PARTY DeVOTAT

McCann si Sapte Seri au lansat sambata seara campania „PARTY DeVOTAT” pentru motivarea tineriilor  bucuresteni sa mearga la vot, chiar si dupa o noapte petrecuta in club.

OBIECTIVUL: Chiar daca au petrecut o noapte lunga in club, stampila de pe mana le va aduce aminte de responsabilitatea de a vota, imediat ce se trezesc si pe tot parcursul zilei. SOLUTIA: Campania “PARTY DeVOTAT” - la indemnul organizatorilor, mai multe cluburi din Bucuresti si-au schimbat clasicele stampile de la intrarea in club, cu stampile cu mesajul “VOTAT”. Printre cluburile care au participat la campanie se numara: Club Control, E3 by Entourage, Expirat, Halele Carol sau Colectiv, cluburi unde in fiecare sambata vin peste 3.000 de tineri.

 

Digital Star a fost desemnata agentia anului la Internetics

Agentia a castigat “Competitia Like-urilor” organizata in cadrul acestei editii si a obtinut 5 trofee, 2 dintre care au fost castigate la una dintre cele mai disputate categorii ale competitiei “Digital component of an integrated campaign”. [ + Update ]

 

 Grapefruit implineste 15 ani

 Agentia de digital Grapefruit implineste astazi 15 ani pe piata romaneasca si internationala. Grapefruit a pornit in Iasi pe 13 noiembrie 1999 la initiativa a 3 freelanceri: Marius Ursache, Stefan Liute si Laurian Grindoc. In cei 15 ani de activitate Grapefruit a dezvoltat peste 600 de proiecte pentru mai mult de 250 de clienti, la care au lucrat aproape 100 de angajati si care au adus 25 de premii internationale.

 

Campanie video pe Twitter

Telekom Romania a lansat prima sa campanie de video advertising pe Twitter, fiind prima campanie video pe Twitter de pe piata locala. Campania include spotul "Dincolo de cuvinte" (#experientenelimitate) si promoveaza abonamentul Nelimitat L Promo.

 

The Geeks a lansat campania pentru noua promotie a OLX.ro

Agentia The Geeks continua seria de campanii pentru OLX prin campania "CASTIGA 1000 LEI pe zi!" 

 

Amalia Nastase Communications se ocupa de comunicarea grupului Mengotti in Romania

Amalia Nastase si Amalia Nastase Communications anunta inceperea parteneriatului pe comunicare cu grupul italian Mengotti. Agentia Amaliei Nastase va derula atat activitati specifice de PR si de media relations, cat si de event managament si de brand reputation management pentru grupul italian si brand-urile din portofoliul acestuia. [ + Update ]

 

McCannPR s-a rebrandat cu Storience

Agentia McCann PR isi anunta rebranding-ul si un nou model de business bazat pe PR-ul de continut. Noul slogan al McCann PR este Foresight. Insight. Excite. 
Agentia de branding Storience semneaza acest rebranding. Storience a creat si noul site web al agentiei, precum si materialele de papetarie.

Cele mai bune proiecte online din Romania au fost premiate la Internetics

Gala a avut loc intr-o locatie inedita, la Halele Carol din Bucuresti, unde peste 600 de specialisti in online au aplaudat cele mai bune proiecte.  Au urcat pe scena anul acesta pentru a-si  lua premiile: BrandUP Interactive, Cohn and Jansen JWT, Digital Star & Starcom, Frank Group, Golin Romania, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity, Kiss FM, MRM Worldwide Romania, Publicis Bucharest, The Geeks si Webstyler & GMP. [ + Update ]

 

Aplicatia “Metroul Orange 4G”, creata de Publicis

Publicis Romania a lansat aplicatia Metroul Orange 4G prin intermediul careia cei care calatoresc cu metroul pot viziona filme, pot asculta muzica si carti audio si pot accesa jocuri.  [ + Update ]

 

Republika si Forum Film Romania pregatesc lansarea filmului „Jocurile Foamei: Revolta - Partea 1”

Prin campania de comunicare pe care au pregatit-o pentru lansarea in Romania a filmului „Jocurile Foamei: Revolta – Partea 1”, Republika si Forum Film Romania ii invita pe romani sa se alature „revoltei” starnite de Katniss Everdeen, personajul principal al trilogiei.  [ + Update ]

 

Ogilvy&Mather Romania lanseaza noua campanie de comunicare dedicata statiilor de calcat - Philips PerfectCare

Pornind de la insight-ul ca multe dintre consumatoare au chiar porecle pentru mormanele de rufe de acasa, echipa Ogilvy&Mather a conceput o campanie de comunicare pentru Philips PerfectCare prin care urmareste sa demonstreze ca de acum calcatul rufelor nu trebuie sa mai sperie pe nimeni. [ + Update ]

 

Romanian PR Award isi prezinta campaniile nominalizate

Proiectele nominalizate se detaseaza prin rigoare, creativitate, inovatie si impact, considera membrii juriului. Cea de-a XII-a editie a competitiei s-a bucurat de sustinerea unui juriu international de top, reunind competente in comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Elvetia, Italia, Belgia, Olanda, Franta, Ungaria si Romania. [ + Update ]

 

ista, client nou in portofoliul BDR Associates

BDR Associates a castigat contul de comunicare  in Romania al companiei ista, lider de piata la nivel mondial in furnizarea de servicii energetice, agentia fiind aleasa in urma unei selectii de oferte desfasurata pe parcursul mai multor etape, la nivel international. BDR Associates va gestiona comunicarea in Romania, asigurand servicii de consultanta strategica, public affairs, media relations, corporate si consumer PR in sprijinul obiectivelor de marketing si de dezvoltare ale ista, in piata locala.

 

Outbox, primii 3 ani de activitate

Agentia de digital Outbox implineste 3 ani de activitate.  Agentia Outbox este condusa de Adrian Pavelescu.

 

Farmaciile DONA lanseaza campania „Grija pentru grija”

Reteaua de farmacii DONA a lansat, pe 10 noiembrie, campania „Grija pentru grija”. Ideea a aparut dupa ce rezultatele unui studiu comandat de DONA si realizat de Unlock Research au aratat ca 46% dintre cei ce trec pragul unei farmacii o fac din grija pentru cineva apropiat. Spotul este facut de Publicis Romania. Casa de productie este Factor Film.

 

Golin este agentia de relatii publice a Tradeville

In urma unui proces de selectie, Golin va fi responsabila pentru dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare externa a Tradeville, cu focus pe activitati de media relations.

 

Rusu+Bortun comunica catre segmentul IMM pentru ING Bank

Agentia a creat identitatea segmentului de servicii dedicate IMM-urilor al ING Bank si prima campanie de comunicare a acesteia. Campania de comunicare a noii identitati isi propune sa reinnoiasca perceptia pe care piata o are fata de serviciile bancii, vazuta pana acum ca o banca pentru companiile mari.
Campania cuprinde o serie de vizualuri care prezinta exemple de afaceri mici si mijlocii si totodata motivate, din portofoliul ING Bank - o brutarie, o croitorie si un atelier de tamplarie -, care arata ca, indiferent de etapa de dezvoltare in care se afla, lucreaza cu ING Bank.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related