Brief AdNews

Brief AdNews

Pe scurt din advertising:

Dezbatere sustinuta de Martin Porter, Edelman

Martin Porter, unul dintre veteranii lobby-uylui de la Bruxelles si chair Edelman pentru Public Affairs pentru Europa, Africa si Orientul Mijlociu, a sustinut azi la Bucuresti o dezbatere privind modul in care se face astazi lobby la Bruxelles, care sunt tendintele si instrumentele lobby-istilor in conditiile unui cadru institutional in schimbare, care confera un rol mai redus Comisiei Europene si mai puternic Consiliului.

 

Conferinta Maximize Social Media for Professionals and Businesses

Neal Schaffer, unul dintre Forbes top 50 Social Media Influencers va fi prezent la Bucuresti, Crystal Palace Ballrooms, pe 25 februarie 2015 (9:00 – 12:30), pentru a sustine conferinta Maximizing Social Media for Proffesionals and Businesses.

Evenimentul acopera puncte de interes pentru specialistii in marketing si social media, antreprenori, dar si pentru orice profesionist interesat de imaginea sa in online. [ + Update ]

 

”De Craciun, fa pe cineva fericit!”, campanie noua de la Coca-Cola

Campania pleaca de la inovatia adusa ambalajului de 0.5 L - eticheta care devine funda si transforma sticla Coca-Cola de 0.5 litri PET in cadoul perfect.  In trei pasi, oricine poate face o bucurie celor din jur: Dezlipesti eticheta, Tragi de banda argintie, Gata cadoul! 
Sticla Coca-Cola se va gasi in magazine de la mijlocul lunii noiembrie pana la finalul lunii decembrie.

Campania include comunicare PR, activari in digital si BTL, caravana de Craciun Coca-Cola, precum si spoturi TV si proiecte speciale la radio.

 

“Parfum de carte” cu Dacia la Gaudeamus, in regia Publicis Romania

Publicis Romania a fost, si in acest an, partenerul traditional de comunicare al Dacia pentru a da vizibilitate sponsorizarii Targului de Carte Gaudeamus de catre marca auto locala. Colaborarea a inceput in anul 2009 si, de atunci, Publicis a castigat an de an pitch-ul de comunicare si implementare a proiectului "Dacia la Gaudeamus".

Anul acesta, Publicis si-a propus sa creeze o experienta, nu o campanie. O experienta destinata tuturor cititorilor, dar si tuturor soferilor Dacia. In constructia conceptului, s-a plecat de la cele cinci simturi. Dintre acestea, insa, cel care reuseste cel mai bine sa aduca instantaneu in minte cele mai vechi amintiri este mirosul. [ + Update ]

 

Idei de crowdfunding de succes sau cum sa finantezi un proiect independent

Finantarea proiectelor independente este, de cele mai multe ori, o provocare. Ceea ce putini romani stiu este faptul ca banii necesari implementarii unei idei pot veni chiar de la societate, prin platformele de crowdfunding. Acestea reunesc oameni cu visuri comune care contribuie la subventionarea unor proiecte pe gustul lor. Despre asta si cum sa ai succes in strangerea de fonduri vor vorbi miercuri, 3 decembrie, oamenii care si-au implinit visul cu ajutorul comunitatilor online.

Unde?

La conferinta „Crowdfundingul in Romania anilor 2014-2015”, care va avea loc la Connect Hub, in Bucuresti. [ + Update ]

 

White Friday la Rogalski Damaschin Public Relations

Rogalski Damaschin Public Relations lanseaza azi prima editie „Black Friday” pentru servicii de comunicare. Programul dureaza 24 de ore si se adreseaza in exclusivitate start-up-urilor (IMM si ONG) care pot demonstra ca, prin ceea ce fac, schimba in bine viata oamenilor si pot expune o pledoarie in favoarea organizatiei pe care o reprezinta.

Produsele incluse in acest program pot fi achizitionate doar cu fapte bune si sunt oferite in numar limitat. Catalogul de servicii de PR include traininguri de Media & Public Speaking, Digital PR, Crisis Management si Personal Branding, care sunt descrise pe site-ul agentiei

 

Castigatorii competitiei de creatie Mega Chic au fost desemnati

Design-ul colectiei de sacose de cumparaturi Mega Image va fi semnat de Alexandru Nimurad, Eduard Felegeanu si Iancu Grindean

In finalul competitiei de creatie Mega Chic by Mega Image, juriul de specialitate si publicul au desemnat castigatorii premiilor, cei care vor semna si design-ul noii colectii de sacose de cumparaturi Mega Image. [ + Update ]

 

Bread Artists, un proiect pregatit de Golin pentru Paul

Unul din proiectele pregatite de echipa Golin pentru a marca aniversarea de 125 de ani a brutariilor Paul este Bread Artists.

Alaturi de Cristina Mazilu, autoarea blogului Mazilique.ro publicul a aflat cum, cu ajutorul diverselor sortimente de paine de la Paul, se pot pregati sandwich-uri care pot fi preparate rapid acasa, pentru a fi consumate atat dimineata, cat si in timpul zilei ca o gustare savuroasa.  

 

ROMBAT isi lanseaza noua identitate pe 1 decembrie

ROMBAT, brandul romanesc, are o traditie de peste 30 de ani in fabricarea bateriilor auto si compania a ales ziua de 1 decembrie pentru lansarea noii identitati vizuale.
“Romania porneste cu ROMBAT”
este numele campaniei care a debutat la finalul lui 2014 si va rula pe principalele posturi TV din Romania.

 

Nou Director de Creatie pentru ATELIER SAPTE si Grup Sapte

Incepand cu luna noiembrie, Ciprian Banica este noul Director de Creatie pentru ATELIER SAPTE si Grup Sapte.  Ciprian are o experienta de peste 10 ani in publicitate in agentii precum Mercury360, Violet, Brandstalk, Next, FCB.

 

Final pentru "Design the illy can"

Inscrierile s-au incheiat pe 20 noiembrie, adunand peste 150 de propuneri. Avand tema Express yourself, competitia lansata de illycaffe, impreuna cu distribuitorul brandului in Romania – Pro Brands Distribution SRL, a provocat noua generatie de artisti sa trimita propunerile lor pentru decorarea cutiei de cafea illy, urmand ca opera desemnata castigatoare sa fie disponibila in magazine, in 20.000 de exemplare, incepand cu aprilie 2015.

 

Site nou pentru BDR Associates

BDR Associates lanseaza o noua versiune a site-ului www.bdr.ro, cu un layout si o structura ce evidentiaza portofoliul de servicii ale companiei: Corporate Communication & Reputation Management, Media Relations, Public Affairs, Issue &Crises Management, Internal Communication, Digital Communication, Brand PR, Creative Development, Event Marketing and Management, CSR, alte competente profesionale.

Pe site sunt disponibile informatii despre activitatea agentiei, studii de caz, recomandari, distinctii primite de-alungul timpului, date de contact. Lansarea noului site de informare vine in pregatirea unui alt eveniment important in existenta agentiei, si anume  aniversarea de catre BDR Associates in 2015, sub sloganul " Invent the future. Value the past" a 20 ani de activitate. 

 

Sony lanseaza in premiera conceptul "Microtising"

In premiera in lumea fotbalului, Sony a incheiat un parteneriat cu fotbalistul francez Olivier Giroud, jucator al clubului Arsenal Londra, pentru promovarea campaniei „Microtising‟ care subliniaza calitatea culorilor si bogatia de detalii redate de televizoarele cu tehnologie 4K.
Campania "Microtising‟  - cuvant hibrid intre microscopic si advertising – va promova logoul 4K tiparit pe ghetele jucatorului de fotbal Giroud in incercarea de a sublinia calitatea si claritatea imaginilor– un detaliu care poate fi observat doar cu ajutorul tehnologiei Sony 4K Ultra HD.

 

Form and Desire. The Cal – Pirelli Collection

Sala Cariatidelor a Palatului Regal din Milano a gazduit prezentarea expozitiei “Form and Desire. The Cal – Pirelli Collection”, care contine o selectie de 200 de fotografii incluse de-a lungul timpului in celebrul calendar Pirelli. Expozitia de la Palatul Regal cu fotografiile din calendarul realizat de celebra companie italiana este deschisa publicului pana pe 25 februarie 2015.

Expozitia este realizata sub coordonarea lui Walter Guadagnini si Amedeo M. Turello si promovata de departamentul de cultura al orasului Milano, sub inaltul patronaj al Expo Milano 2015.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related