Romania si-a adjudecat 4 premii in cadrul Eurobest 2014

Romania si-a adjudecat 4 premii in cadrul Eurobest 2014

Cea de-a saptea editie a festivalului dedicat creativitatii europene Eurobest s-a incheiat ieri, iar castigatorii celor 16 categorii de concurs au fost anuntati. Astfel, cele 2 campanii romanesti shortlistate in cadrul festivalului au primit un total de 4 premii, dupa cum urmeaza:

McCann Erickson Romania a primi pentru Vodafone - Ghita, The Social Shepherd un premiu Gold la categoria PR (Use of Social in a PR Campaign), un Silver la categoria Media (Use of Social in a Media Campaign) si un Bronz la categoria Integrated.


Geometry Global Bucharest a obtinut un Gold la categoria Media (Use of Screens in a Media Campaign) pentru campania Observator/Antena 1, "RGB News".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related