Romania si-a adjudecat 4 premii in cadrul Eurobest 2014

Romania si-a adjudecat 4 premii in cadrul Eurobest 2014

Cea de-a saptea editie a festivalului dedicat creativitatii europene Eurobest s-a incheiat ieri, iar castigatorii celor 16 categorii de concurs au fost anuntati. Astfel, cele 2 campanii romanesti shortlistate in cadrul festivalului au primit un total de 4 premii, dupa cum urmeaza:

McCann Erickson Romania a primi pentru Vodafone - Ghita, The Social Shepherd un premiu Gold la categoria PR (Use of Social in a PR Campaign), un Silver la categoria Media (Use of Social in a Media Campaign) si un Bronz la categoria Integrated.


Geometry Global Bucharest a obtinut un Gold la categoria Media (Use of Screens in a Media Campaign) pentru campania Observator/Antena 1, "RGB News".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related