Bilant 2014. Irina Becher, despre un proiect care a demonstrat ca digitalul poate genera comportamente offline

Bilant 2014. Irina Becher, despre un proiect care a demonstrat ca digitalul poate genera comportamente offline

Nu suntem mega-traditionali aici la IQads, dar unele ritualuri au farmecul lor. Asa ca, daca tot se sfarseste si anul acesta, ne-am pus pe adunat lucrurile frumoase din publicitate din 2014. Ce i-a inspirat si ce i-a surprins pe directorii de creatie din Romania, care sunt proiectele la care au lucrat cu spor?

Irina Becher (Creative Director P&G - Leo Burnett Group) face topul personal pentru IQads: fotbal, fete si dorderomania.

Proiectul la care tin cel mai mult si care cred ca ne-a iesit cel mai bine anul acesta este Cupa Prieteniei, pentru Bergenbier. Pentru ca s-a nascut dintr-o miscare pentru frumusetea fotbalului dincolo de stadioane si a nascut o miscare care ne-a rasplatit din plin toate eforturile, pentru ca nu a avut spot TV si a avut, chiar si asa, ecouri impresionante, pentru ca a demonstrat ca digitalul poate genera comportamente offline. Si pentru ca pur si simplu ne-a placut enorm sa o aducem la viata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related