Ogilvy & Mather Romania sustine adevarata valoare alaturi de Piraeus Bank

Ogilvy & Mather Romania sustine adevarata valoare alaturi de Piraeus Bank

Ogilvy & Mather Romania semneaza campania de comunicare a noului Credit de Nevoi Personale de la Piraeus Bank, construind o poveste emotionanta in jurul unuia dintre cele mai competitive produse de pe piata, la acest moment.

In linie cu filozofia de brand lansata in 2015, “Adevarata valoare esti tu”, noua campanie de comunicare realizata de Ogilvy&Mather Romania pentru Piraeus Bank continua sa demonstreze ca adevarata valoare a lucrurilor vine din visurile, aspiratiile si intentiile pe care le atribuim acestora.

Creditul de Nevoi Personale, cel mai proaspat produs lansat de Piraeus Bank si unul dintre cele mai competitive de pe piata, devine astfel, suportul ideal prin care banca isi invita clientii sa isi transforme planurile in realitate si ideile in lucruri care conteaza cu adevarat pentru cei din jur.

Pornind de la o filozofie cu adevarat inspirationala, conceptul semnat de Ogilvy&Mather Romania creeaza o legatura puternica intre comunicarea ofertei si viziunea brandului, reusind astfel, un mix unic intre o campanie promotionala si una de imagine.

 

 "Exista ceva extraordinar care se intampla intr-o echipa agentie-client care functioneaza pe aceleasi valori. Este vorba despre o energie speciala si o dedicare ce te face sa devii mai bun si care face ca lucrurile sa se concretizeze in cea mai buna varianta a lor", spune Corina Bompa (Senior Copywriter Ogilvy&Mather).

 

Filmat in regia spaniolului David Verges, spotul TV are in spate o productie ampla, cinematografica, ce transmite o poveste extrem de calda si umana despre bucuria visurilor devenite realitate si despre impartasirea acesteia cu cei dragi.

 

"Un produs cu adevarat competitiv are nevoie de o comunicare cu adevarat competitiva. Iar aceasta presupune eficienta, profesionalism si originalitate, lucruri pe care le regasim la partenerii nostri de la Ogilvy, care au inteles si integrat foarte bine filozofia noastra despre adevarata valoare, in conceptul creativ dezvoltat", spune Alfred Borcan (Marketing Director Piraeus Bank).

 

Campania care sustine Creditul de Nevoi Personale este una integrata si include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele Piraeus Bank Romania.

 

Echipele implicate in realizarea campaniei:

Echipa Piraeus Bank:

Alfred Borcan – Marketing Director, Carmen Oprisescu – Marketing Manager, Raluca Barbu – Social Media Coordinator, Alin Nae – Marketing Officer

Echipa Ogilvy:

Dani Macarie – Creative Director, Corina Bompa – Senior Copywriter, Catalin Popescu – Senior Art Director, Cristian Serban – AV Producer, Lilian Neagu – Production Director, Raluca Marin – Client Service Director, Alina Bolfos – Senior Account Manager si Alina Tomescu – Account Executive.

Campania beneficiaza, de asemenea, si de suportul echipei Digital Ogilvy, formata din Silvia Gradinaru – copywriter, Filip Gonzacenco – Art Director, Alexandra Caciur – Digital Strategist si Maria Dumitrica – Senior Digital Account Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related