75% dintre romani isi doresc mai multe momente de pauza pe parcursul zilei

75% dintre romani isi doresc mai multe momente de pauza pe parcursul zilei
  • Prigat are solutia: #timeout de cate ori vrei tu, cu noua sticla de 0.5L 
  • Dana Rogoz se alatura campaniei Prigat si sustine atletii de zi cu zi

Prigat continua si anul acesta misiunea de a-i sustine si celebra pe atletii de zi cu zi, prin lansarea unei noi campanii de comunicare adresata acestora.

Avand-o alaturi pe Dana Rogoz, noul ambasador al brandului, o personalitate plina de vitalitate si o atleta de zi cu zi cu experienta, Prigat isi propune sa evidentieze importanta momentelor de timeout in pregatirea atletilor de zi cu zi.

Anul acesta, Prigat a aflat care este rolul pauzelor in rutina romanilor si cum aleg sa se bucure de ele, pentru a le aminti de momentul de timeout de care orice atlet are nevoie.

Un studiu realizat de brand arata ca 75% dintre romani considera pauzele foarte importante si isi doresc sa aiba mai multe momente de timeout pe parcursul unei zile. 36% insa recunosc ca reusesc sa se bucure de un moment de respiro abia o data la cateva ore bune.

Pauzele de la birou inseamna pentru majoritatea sa se relaxeze cu colegii sau cateva momente petrecute in aer liber. Iar cand vine vorba despre hobby-uri, cei mai multi aleg sa isi petreaca timpul liber citind sau plimbandu-se.

Venind in intampinarea nevoii de timeout a romanilor, Prigat lanseaza noile sticle de 0.5L, partenerul perfect pentru momentele de timeout de pe parcursul zilei.

 

Infograficul "Romania are #timeout?"

 

"Anul trecut, Prigat i-a incurajat pe toti cei care, la fel ca atletii profesionisti, reusesc sa faca slalom printre obstacole in ritmul alert al zilelor noastre. Totusi, orice atlet are nevoie si de pauze, pentru a-si recapata energia. Aceasta este ideea de la care porneste noua campanie Prigat. Ne propunem nu doar sa aflam care este rolul pauzelor in rutina de zi cu zi a romanilor, ci si sa le oferim un motiv in plus pentru a se bucura de acestea. Partenerul perfect si cu gust bun pentru #timeout este sucul Prigat in noua sticla de 0.5L", spune Claudia Crisan (Brand Manager Juices, Sport Drinks & Water, PepsiCo Romania).

 

Campaniei Prigat i s-a alaturat anul acesta Dana Rogoz, un atlet de zi cu zi in adevaratul sens al cuvantului: Dana este mama, sotie, actrita, designer, antreprenor si blogger.

Ambasadoarea Prigat ii sustine si ii aplauda pe cei care, la fel ca ea, reusesc sa faca fata cursei cu obstacole zilnice si le aminteste ca orice atlet merita din cand in cand pauze de relaxare.

 

"Sunt onorata ca Prigat ma considera un atlet de zi cu zi si m-am alaturat acestei initiative. Trec prin una dintre cele mai aglomerate, dar si cele mai frumoase perioade: joc in multe spectacole de teatru, pregatesc un rol pentru un lungmetraj, am repetitii si sedinte foto aproape zilnic, ma ocup de propriul brand si, cel mai important, incerc sa petrec cat mai mult timp de calitate cu copilul meu. Dimineata, cand suna ceasul, porneste cronometrul si incepe cursa. Tocmai de aceea, simt nevoia unor momente de timeout, in care sa ma pot pregati pentru noile "obstacole" de pe traseu. Aceste momente sunt sursa mea de energie, punctul meu de echilibru", spune Dana Rogoz.

 

Noua campanie include spot TV, outdoor, promovare prin canale de social media, comunicare in-store si activitati de PR.

 

Echipele participante

Echipa PepsiCo implicata in dezvoltarea campaniei Prigat este formata din: Calin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Claudia Crisan (Brand Manager Juices, Sport Drinks & Water, PepsiCo Romania) si Ana-Maria Nastase (PR Specialist, PepsiCo Romania).

Conceptul si materialele campaniei au fost realizate de echipa Leo Burnett Group, formata din: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer); Dinu Gojan (Art Director); Adina Teodorescu (Group Creative Director); Victor Stroe (Planning Director); Corina Bernschutz (Brand Communication Director); Simona Zeca (Brand Communication Manager); Mihai Lucanu (Brand Communication Manager); Matei Psatta (Digital Strategy Director); Ioana Samoila (Social Media Manager); Sorin Deleanu (AV Manager); Oana Bulexa (Strategic Planner); Adina Toader (PR Specialist); Andreea Pandelea (Social Media Specialist).

De realizarea campaniei media s-a ocupat echipa OMD, formata din: Razvan Meirosu (Media Director) si Cristina Filipeanu (Media Manager).

Noul design al ambalajului a fost realizat de echipa Die Kunstfabrik, formata din: Roland Kunst (Managing Director), Alex Dimonu (Account Manager), Mihai Paun (Art Director).

Campania a fost dezvoltata 100% in Romania, de la idee la executie. Spotul TV este realizat sub indrumarea regizorului Iulian Moga, a producatorului Milanovic Vlastimir, a directorului de fotografie Mangir Stefan si a casei de productie Roco Media.

Prigat 0.5l, sticla pentru timeout racoritor, face parte din gama de sucuri racoritoare cu continut de fruct, si este disponibil in urmatoarele variante: Portocale, Piersici, Visine si Capsuni-Banane.

Prigat este prezent pe piata din Romania de 23 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu suc de fructe la nivel local. In prezent, Prigat activeaza in toate categoriile de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%. Produsele Prigat nu contin indulcitori artificiali sau conservanti adaugati. Prigat este produs si imbuteliat in Romania de catre PepsiCo Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related