[Emigrati in digital] Luminita Balaban (Godmother): Digitalul are o componenta tot mai mare de creatie cu fiecare an. Adaptarea de la ATL ar trebui sa fie vazuta ca o eroare de brand

[Emigrati in digital] Luminita Balaban (Godmother): Digitalul are o componenta tot mai mare de creatie cu fiecare an. Adaptarea de la ATL ar trebui sa fie vazuta ca o eroare de brand

Luminita Balaban, Digital Project Manager la Godmother, da si exemple in aceasta privinta: Ad-uri din care nu se intelege nimic in primele 5 -15 secunde, deoarece se presupune ca userul de internet va avea rabdare sa ajunga la secunda 30 pentru a vedea brandul.

Nu are. Onlineul este despre acum, rapid, ceva catchy instant care sa il tina acolo si sa nu dea Skip/scroll, spune Luminita.

Luminita a ales digitalul acum patru ani, cand era la HP, intr-o pozitie confortabila, dar nu isi gasea locul. Si-a dat demisia din corporatie pentru un job de Social Media Manager si dupa cautari de un an. Jobul de acum, de la Godmother, presupune un mix intre creatie, strategie si CS. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related