[Ura in vremea bulelor] Andra Oprisan: Va trebui ca brandurile sa devina mult mai constiente de tipul de om (nu doar consumator) pe care il creeaza

[Ura in vremea bulelor] Andra Oprisan: Va trebui ca brandurile sa devina mult mai constiente de tipul de om (nu doar consumator) pe care il creeaza

Suntem la capitolul lucruri serioase si al bulelor care ne strang. Ce facem cu ele? Si, mai ales, ce fac maestrii comunicarii cu ele? Cum intampina acest val nou de ura care incinge online-ul si offline-ul deopotriva? 

Andra Oprisan, strategist freelancer (am mai vorbit cu ea despre place branding, unde ne-a povestit si despre aventurile ei la Saffron), nu stie daca e vorba de reintoarcere la trecuturile intolerante sau, mai degraba, despre o deschidere mult mai mare. Ea spune ca accesul la internet si informatii nu ne face neaparat oameni mai buni si trebuie sa intelegem asta. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Related