Dilema a doua spoturi similare. Cu marturii de la NN Romania, Headvertising si Sanador

Dilema a doua spoturi similare. Cu marturii de la NN Romania, Headvertising si Sanador

Se dau datele problemei (in mare). Intai, o campanie de imagine NN Romania din 2015 cu Marcel Iures, filmata intr-o sala goala de teatru, cu actorul pe scena in timp ce tine camerei un monolog introspectiv care "curge" in anuntul rebrandingului ING Romania. Apoi, avem o campanie Sanador Romania, urcata pe YouTube in februarie 2018 (difuzata si pe TV), cu Marcel Iures, filmata intr-o sala goala de teatru, cu actorul pe scena in timp ce tine camerei un monolog introspectiv care" curge" in profesionalismul medicilor clinicii medicale Sanador. 

Cum digeri asta in conditiile in care ai creat si produs prima campanie? Ne raspund Serban Alexandrescu (Managing Director, Headvertising), Corina Catrinoiu (Client Service Director, Headvertising) si Catalina Mergeani (Brand & Digital UX Director, NN Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related