Încotro spre viitor? 6 experți globali pavează calea la BRAND MINDS 2019

Încotro spre viitor? 6 experți globali pavează calea la BRAND MINDS 2019

Evenimentele BRAND MINDS au început, cum vă povesteam aici, de la o carte cumpărată într-un aeroport, semnată Martin Lindström. 5 ani mai târziu, în 2014, Avi Cicirean l-a și adus în fața publicului român. Dacă la primele evenimente BRAND MINDS, temele se derulau în jurul marketingului, designului sau antreprenoriatului, în 2019 toate aceste elemente se regăsesc înglobate într-o temă de ansamblu, foarte actuală: încotro o luăm spre viitor? 

Lead the Future este tema adusă în atenția publicului anul acesta, pe baza căreia vor vorbi 6 experți de top în vânzări, psihologie, antropologie, leadership și management, printre care Yuval Noah Harrari (autorul "Homo Sapiens", "Homo Deus" și "21 Lessons for the 21st Century") sau Brené Brown (autoare și cercetătoare în psihologie, cu focus pe curaj și vulnerabilitate, explorate inclusiv într-unul din cele mai vizionate talkuri TED de la ora actuală).

Despre conținutul BRAND MINDS 2019 pe larg și despre modul în care pui la punct un astfel de eveniment povestesc în continuare Avi Cicirean (Owner & General Manager, Brand Minds) și Andrada Borda (Marketing Manager, Brand Minds).

 

Brand Minds 2019. Optimizări

Avi: In primul rand, line up-ul. Anul acesta avem două plusuri mari. Odată, e nișa de vânzări pe care o acoperim pentru prima dată prin Grant Cardone, unul dintre cei mai buni experți la nivel global în acest domeniu. Apoi, mizăm puternic la ediția aceasta pe partea de antropologie. Avem doi lideri foarte buni în cercetările lor în acest domeniu: Brené Brown și Yuval Harari, ambii autori de bestsellers internaționale și personalități a căror muncă a generat multă atenție și un impact extraordinar la nivel global.

Tema ediției, per ansamblu, este Lead the Future, motiv pentru care am curatoriat cu foarte multă atenție speakerii pentru 2019.

Ne-am dorit să aducem în România lideri și personalități cu insighturi puternice în direcția aceasta. Oamenii au nevoie de repere relevante, iar societatea are nevoie de lideri care pun piciorul în prag. Noi încercăm prin tot ceea ce facem să sprijinim oamenii în acest parcurs și să-i încurajăm să facă pași înainte.

 

Conținut 

Andrada: Avem șase piloni care stau la baza temei de anul acesta, Lead the Future: viziune, încredere, lead by example, drive, empowerment și inovație.

#1: Viziune. Oamenii nu lucrează pentru companii, lucrează pentru alți oameni și viziunile în care aceștia cred. Yuval Harari, din această perspectivă, înțelege mai bine ca oricine tiparele antropologice, atât de importante în conturarea unor trenduri de viitor și viziuni fezabile care să se plieze pe acestea.

#2: Încredere. Apoi o avem pe Brené Brown, specialistul în vulnerabilitate și încredere de sine, lucruri atât de necesare unui lider autentic.

#3. Lead by example. Acest al doilea pilon, încrederea, se completează cu conceptul de lead by example, unde prof. Hitendra Wadhwa de la Columbia University vine cu insighturi puternice din research-urile sale pe tema impactului leadership-ului personal într-o organizație. Așa cum spunea Avi mai sus, oamenii au nevoie de modele demne de urmat, iar noi sprijinim tot mai mulți oameni valoroși să iasă în față.

#4: Drive. Drive-ul este conectorul fără de care toate aceste atuu-uri individuale nu ar funcționa la capacitate maximă. Este partea de materializare a planului de acțiune, iar aici, l-am adus pe cel mai bun: Grant Cardone. Cardone a pus bazele a 8 companii, este autor de bestsellers internaționale și este considerat cel mai bun trainer în vânzări la ora actuală, la scară macro.

#5: Empowerment. Componenta care nu se limitează doar la cei în poziții de leadership, ci, mai important, la cei care îi urmează. Este acea etapă în care viziunea și drive-ul prind formă prin intermediul celor care o preiau, iar aici îl avem pe Robert Cialdini, expertul în persuasiune și înțelegerea tiparelor care stau în spatele proceselor de influență.

#6: Inovație. Aici avem o surpriză și o veți descoperi pe data de 15 noiembrie, prin ultimul speaker pe care îl vom anunța pentru 2019.

În ceea ce privește aplicabilitatea conținutului BRAND MINDS pentru participanți, tocmai am lansat o campanie, Write your Success Story, despre imboldul de a începe să construiești la propria poveste de succes.

 

Comunicarea și brandul din jurul BRAND MINDS

Avi: Mixul de comunicare diferă de la un eveniment la altul. Sunt mulți factori care contribuie la modul de abordare al fiecărei nișe de conținut. De la locație, la mediul de comunicare, la publicul către care ne adresăm sau în funcție de line up-ul anual.

Ce am observat ca tipar este că unitatea de brand funcționează foarte bine, iar nivelul de brand awareness la care au ajuns evenimentele se datorează și acestui aspect.

Andrada: Lucru pe care l-am putut experimenta - și duce mai departe - odată cu primul eveniment BRAND MINDS din Singapore, o provocare din toate punctele de vedere. Cultura complet diferită și lipsa evenimentelor de calitate în mediul local au setat niște așteptări destul de scăzute în piață și o percepție pesimistă legată de valoarea pe care o așteptau participanții.

Partea pozitivă a fost că tot acest frame contextual a lucrat în favoarea noastră într-un final. După ce am umplut golul dintre comunicare și percepție, am câștigat mult pe partea de brand trust, iar feedbackul post eveniment a fost extraordinar.

Avi: Un alt plus destul de mare pe partea de comunicare anul acesta a fost si blogul. În ultimul an și jumătate, am decis să oferim celor care ne urmăresc conținut cât mai relevant, mai util și mai bun. Ne-am propus ca misiunea noastră, Uniting the business world, să se regăsească în tot ce facem, iar acest obiectiv l-am pliat destul de intens și pe partea de content. Am primit mult feedback pozitiv de aici, iar comunitatea noastră online a crescut ca atare.

De asemenea, facem mult research pentru comunicare și suntem conectați în permanență la sursă. Avem specialiști, atât din Europa, cât și din Silicon Valley, conectați la zonele de ultimate technologies & digital, cu care ne consultăm. Asta ne ajută în anticiparea trendurilor. Este multă muncă și dedicație. Într-adevăr, lucrurile devin mai simple și tendințele mai ușor de simțit când treci tot acest scanning prin experiența în comunicare pe care ai acumulat-o de-a lungul anilor.

 

Tradiția Star Guest Speaker-ului

Avi: Agenda e stabilită de la bun început. Tradiția Star Guest Speaker-ului este un element-surpriză pe care îl păstrăm pentru fiecare ediție spre sfârșitul anului. Puțin teasing nu strică niciodată. De pildă, avem în acest moment agenda definitivată pentru 2020, dar vom continua cu abordarea elementului surpriză, așa cum am obișnuit publicul. 

 

Parteneriate

Avi: Nu am insistat pe dezvoltarea de parteneriate și cred că ăsta a fost unul dintre motivele pentru care BRAND MINDS s-a dezvoltat atât de organic. De ce spun asta? Am crezut mereu că leadershipul înseamnă pasiune și autenticitate, nu ceva simulat. Când amesteci pasiunea în rutina zilnică cu toate motoarele turate la maxim, se vede, iar pasiunea este molipsitoare.

Majoritatea partenerilor noștri au venit către noi datorită misiunii noastre de a uni ecosistemul de business. Au înțeles care este impactul nostru la nivel macro. Pe măsură ce vizibilitatea și rezultatele au crescut, evident, tot mai mulți lideri din industrie care s-au identificat cu viziunea noastră au început să ne contacteze.

 

Business. Bilete vs. sponsorship

Avi: Partenerii noștri ocupă un rol important în organizarea evenimentelor BRAND MINDS, iar experiențele pe care reușim să le aducem la un standard tot mai ridicat cu fiecare ediție se datorează și implicării lor.

Biletele rămân într-un final sursa principală de income, luând în considerare costurile exorbitante pentru organizarea unor evenimente de această anvergură.

 

Către first-timerii unui eveniment BRAND MINDS

Andrada: Experiența completă își lasă amprenta în trei aspecte importante în profesie: mindset, drive și viziune. Oamenii pleacă de aici cu o imagine mai clară a impactului pe care îl pot avea în societate și cu convingerea că se poate.

Există atât de mult potențial uman care rămâne neutilizat tocmai din acest motiv. Oamenii nu au încredere că pot să schimbe paradigma și nu este așa. Chiar se poate. Și se poate extraordinar de bine!

Obiectivul nostru este ca fiecare participant să plece de la BRAND MINDS cu cel puțin trei planuri de acțiune care să schimbe cursul evenimentelor în așa fel încât acestea să curgă în direcția destinației dorite.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related