[Noul context] Madalin Nitis: Comunicarea cu siguranta nu ar trebui oprita. Lipsa de comunicare naste incertitudini, suspiciuni, neclaritati

[Noul context] Madalin Nitis: Comunicarea cu siguranta nu ar trebui oprita. Lipsa de comunicare naste incertitudini, suspiciuni, neclaritati

Madalin Nitis, General Manager Mainstage| The Agency, crede ca in aceasta perioada ar trebui sa ne conducem dupa principii simple. Cum ar fi acesta: Daca intentiile sunt bune, nu are cum sa iasa ceva rau. In ciuda planurilor care au fost date peste cap - pentru companii, agentii, consumatori - si a resurselor limitate, comunicarea cu siguranta nu ar trebui oprita. 

Aceasta este regula de baza in orice domeniu, lipsa de comunicare naste incertitudini, suspiciuni, neclaritati. Consumatorii au dreptul sa fie informati si se vor manifesta in cazul in care se simt tinuti in umbra.

Cum este adaptarea, ce a invatat din criza din 2008 si poate fi aplicat si acum, care este impactul asupra agentiei si cum vede efectele asupra businessului de marcom, explica Madalin Nitis in randurile de mai jos. 

Daca esti managerul unui grup de comunicare/agentie, trimite-ne un email pe story@IQads.ro cu subiectul [Noul context]. Vrem sa discutam despre activitatea agentiei voastre, despre cum reinventati procesele de lucru, cum va adaptati la noua realitate si despre directiile in care va veti dezvolta.

 

Impactul in business 

Inca nu se observa un impact cuantificabil in business, insa exista o tendinta gererala a clientilor si partenerilor de a gandi pe termen scurt si de a lua in primul  rand masuri de conservare a business-urilor lor, ceea ce e normal.

 

Primele masuri

Prima masura a fost sa ne protejam oamenii, sa fim foarte atenti la a respecta regulile de preventie. Apoi urmatorul hop a fost sa ne adaptam cat mai rapid la contextul de work from home. Insa am fost surprins despre cat de repede am reusit sa ne adaptam si noi intre noi, cat si in relatia cu clientii. Acum totul este functional. Am chiar senzatia ca suntem si mai focusati.

 

Cum au reactionat clientii 

Avem noroc de clienti smart, cerebrali. Momentan relatia cu clientii nostri este una stabila si foarte productiva. Incercam sa fim cat mai aproape de ei, in orice moment, sa ii sustinem sa treaca cu bine peste toate provocarile. Nu mai exista program de lucru, suntem aprape de clienti 24 din 24.

 

Proiectele in desfasurare

 Multe proiecte din sfera evenimentelor au ramas in stand by. Dar suntem optimisti, avem totul pregatit la cheie si atunci cand se vor reduce restrictiile vom fi pregatiti.

 

Comunicarea brandurilor: 

Companiile de comunicare ar trebui sa se gandesca cum pot sa contribuie cu adevarat. Sa se gandeasca fiecare ce resurse are in house si sa le puna la dispotitie neechivoc clientilor, consumatorilor si societatii. Daca intentiile sunt bune, nu are cum sa iasa ceva rau.

Brandurile fac si ele ce pot. Trebuie sa ne gandim cat de greu le este si lor sa isi schimbe strategiile peste noapte, sa treaca peste toata suita de formalitati ca sa ia decizii rapide si inspirate, dar si isi mentina in acelasi timp si un model de business sustenabil. De aceea trebuie sa fim alaturi de ele in orice moment si sa ajutam cum si cu ce putem.

 

Ce urmeaza 

Comunicarea cu siguranta nu ar trebui oprita, indiferent de perioada. Aceasta este regula de baza in orice domeniu, lipsa de comunicare naste incertitudini, suspiciuni, neclaritati. Consumatorii au dreptul sa fie informati si se vor manifesta in cazul in care se simt tinuti in umbra.

 

Efectele crizei in business-ul de marcom

 Noi am mai trecut si prin alte crize (spre exemplu 2008). Atunci am invatat multe, printe care faptul ca investitia in comunicare a adus roade pe termen lung si a facut diferenta. E clar ca toate bugetele vor fi reconsiderate si optimizate. Insa comunicarea ar trebui sa fie in continuare o prioritate pentru branduri, mai ales in perioada aceasta.

 

Adaptarea 

Stiti cum se spune, cu cat mai mici companiile, cu atat mai rapide. O sa vina si companiile mari din urma.

 

Daca esti managerul unui grup de comunicare/agentie, trimite-ne un email pe story@IQads.ro cu subiectul [Noul context]. Vrem sa discutam despre activitatea agentiei voastre, despre cum reinventati procesele de lucru, cum va adaptati la noua realitate si despre directiile in care va veti dezvolta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related