[SoMe 2020] Mădălina Săvulescu: Mentalul colectiv a fost fragil în toată această perioadă. Așteptările publicului de la brand-uri au crescut brusc

[SoMe 2020] Mădălina Săvulescu: Mentalul colectiv a fost fragil în toată această perioadă. Așteptările publicului de la brand-uri au crescut brusc

În pandemie, Mădălina Săvulescu, Senior Digital Content Consultant Graffiti PR, și-a imaginat social media ca pe o relație de lungă durată: are un echilibru între „love” și „hate” și te obligă constant să te adaptezi la nevoile celuilalt.

Comunicarea online, în general, constă în adaptarea continuă și urgentă la schimbare, creșterea constantă a competențelor oamenilor și inovația produselor și serviciilor pe care agențiile le oferă.

Departamentul de conținut digital GraffitiPR s-a dezvoltat și are 10 consultanți. Mădălina povestește în rândurile de mai jos despre echipa de social media a agenției, cum gestionează echilibrul între creative tech și „meaning +”, în ce fel s-a schimbat ecosistemul social media în ultima perioadă și care sunt cele mai importante reguli de supraviețuire aici. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related