[Marcom 2021] Catalin Rusu: Hibridizarea modului de lucru e marea miza post-pandemie, iar dozajul, marele semn de intrebare. Ce pastram din noul normal, ce eliminam, ce scalam

[Marcom 2021] Catalin Rusu: Hibridizarea modului de lucru e marea miza post-pandemie, iar dozajul, marele semn de intrebare. Ce pastram din noul normal, ce eliminam, ce scalam

Dacă la nivel personal, prudenta este esentiala, la nivel profesional, in industria de publicitate, constituie cel mai mare pericol, crede Catalin Rusu, CEO & Chief Creative Partner Rusu+Borțun. Amortirea in cunoscut, temerile exagerate, drumul sigur sunt previzibile dupa o criza, dar nu constituie cea mai buna solutie. Catalin stie foarte bine asta, pentru ca a lansat agentia intr-un an de criza, 2008. Apoi, isi aminteste clar 2018, cand a avut un moment de cumpana si a regandit businessul. 

 Reinceputurile sunt mai grele ca inceputururile. Cred ca faptul ca ne-am lansat in criza din 2008 a fost amintirea unui placut dus rece. In 2019, am schimbat strategia de participare si abordare a pitch-urilor. Am inceput sa lucram si cu externi ceea ce ne-a diversificat la nivel de executii creative. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related