Le Pont își sporește puterea de creație printr-o numire strategică

Le Pont își sporește puterea de creație printr-o numire strategică
Jerker Fagerström

Liderul creativ multi-premiat, Jerker Fagerström, este numit Chief Creative Officer, Le Pont.

Jerker Fagerström a fost numit Chief Creative Officer, Le Pont, hub-ul pentru soluții digitale end-to-end al Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE). Numirea, care va intra în vigoare în februarie 2022, se va adăuga la responsabilitățile actuale pe care Jerker le are în calitate de Chief Creative Officer, Publicis Groupe Nordics. Jerker a fost partener fondator al Saatchi & Saatchi în Stockholm, de asemenea parte a Publicis Groupe, înainte de a se muta în Australia de la DDB, unde a condus biroul McCANN Worldgroup din Sydney către prima victorie a acestuia la Cannes Lions.

Le Pont este o echipă de 600 de specialiști - condusă în comun de Helga Sásdi și Konrad Dorabialski - care conectează perfect talente și resurse din trei centre de excelență prezente în Republica Cehă (CRM, date, tehnologie și dezvoltare), Ungaria (conținut, creativitate dinamică, diversă și disruptivă) și Polonia (comerț, producție). Noua ofertă Power of One a Publicis Groupe CEE le oferă specialiștilor în marketing o soluție digitală completă, adaptată la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor. Unul dintre principalele puncte forte ale hub-ului Le Pont este capacitatea acestuia de a oferi soluții rapide la problemele de afaceri, folosindu-se de creativitatea agilă.

Fiind una dintre cele mai dinamice regiuni la nivel global, regiunea Centrală și de Est este epicentrul talentului si expertizei în industria comunicării de marketing, deservind unele dintre cele mai mari branduri din lume. O dovadă a succesului său în creștere în acest domeniu este recenta lansare a Le Pont de către Publicis Groupe CEE la sfârșitul anului 2021. Le Pont conectează centrele de excelență ale companiei din Republica Cehă, Ungaria și Polonia sub conducerea comună a lui Helga Sásdi din Budapesta și Konrad Dorabialski din Varșovia. Odată cu lansarea Le Pont, un grup diversificat de 600 de talente reprezentând mai multe naționalități din cadrul Publicis Groupe Ungaria, Polonia și Republica Cehă s-a alăturat unei echipe internaționale care lucrează pentru unele dintre cele mai mari piețe și brand-uri din prezent.

Cu manageri internaționali de top la cârma sa și cu o multitudine de specialiști, toți reflectând potențialul imens al Le Pont, resursele acestuia sunt întărite prin aducerea în echipă a unui nou expert internațional. Jerker Fagerström, în prezent Chief Creative Officer, Publicis Groupe Nordics, a fost desemnat să conducă echipele creative ale Le Pont începând cu luna februarie 2022. Noul său rol vine în completarea celui actual.

,,Aducerea în echipă a unui lider creativ de talie mondială precum Jerker reflectă ambitiția noastră ca Le Pont să fie cel mai bun din lume, fără excepție, precum și credința noastră fermă în puterea creativității, care reprezintă inima a tot ceea ce facem. Pentru a împrumuta un termen sportiv, sosirea lui Jerker va fi ,,cea mai mare achiziție din perioada de transferuri de iarnă" în industria de marketing din Europa Centrală și de Est, ceea ce este cu adevărat interesant pentru noi și pentru scena creativă din această regiune. Jerker este, de asemenea, o persoană minunată care, sunt convins, va aduce un leadership puternic și inspirație pentru Le Pont, în general”, a afirmat Tomas Lauko, CEO, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.

Conform propriei sale mărturisiri, aceasta este a doua carieră a lui Jerker Fagerström: în tinerețe, a servit timp de cinci ani în armata suedeză ca ofițer, urmând inclusiv un stagiu de șapte luni în Bosnia. După ce a obținut un abonament la meciurile de acasă ale echipei sale favorite de fotbal, Chelsea, a plecat la Londra pentru studii. Tot aici și-a început cariera de aproape 20 de ani în domeniul comunicării: a debutat ca strategic planner, înainte de a deveni managing partner și apoi director de creație premiat. Se consideră foarte norocos că a făcut parte din, sau a condus, echipe care au fost premiate în cadrul unor importante competiții de premiere, precum: D&AD, Effie, Cannes Lions (Titanium Lion), Eurobest, Clios, One Show, dar și multe altele.

Printre etapele cheie ale carierei sale se numără:

- Fondator al biroului Saatchi & Saatchi din Stockholm
- Managing Partner al DDB, Suedia
- Executive Creative Director al McCANN Sydney
- Chief Creative Officer al Publicis Groupe Nordics
- Chief Creative Officer al Le Pont

,,Pentru mine, intersecția dintre creativitate, tehnologie și umanitate este cea mai interesantă sursă de idei mărețe - Le Pont este toate acestea și nu numai. O adevărată inițiativă de viitor, Le Pont este transnațional, ceea ce îl face să fie divers. În plus, acesta reunește competențe multiple, ceea ce este excelent pentru creativitate, fluiditatea sa îl face agil, iar cu ajutorul datelor care joacă un rol cheie, soluțiile creative pot fi furnizate cu precizie. Îmi plac posibilitățile pe care le oferă o misiune de anvergură precum Le Pont și am fost întotdeauna un fan al regiunii Europei Centrale și de Est și al talentului incredibil din această parte a lumii. Aștept cu nerăbdare să aduc laolaltă cele peste 600 de minți extraordinare ale Le Pont și să dau frâu liber acestei capacități unice pentru a rezolva cele mai mari provocări de afaceri ale clienților noștri”, a declarat Jerker Fagerström.

,,Sosirea lui Jerker este o veste bună nu numai pentru noi, ci și pentru profesia de creație la nivel regional: este dovada că oferim oportunități atractive pentru marii jucători din industrie”, a spus Helga Sásdi, co-liderul Le Pont. ,,Nu în fiecare zi ai ocazia să lucrezi cu un talent creativ global de acest calibru, ceea ce arată că dezvoltarea Le Pont oferă o oportunitate unică pentru industria creativă și de marketing din regiune”, a adăugat Konrad Dorabialski, co-lider Le Pont.

Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.

Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related