Startup-ul Mad about Digital, susținut printr-un parteneriat de Agenția Data Revolt, se lansează pe piață, primind o investiție de 280 mii € de la investitori privați din RO

Startup-ul Mad about Digital, susținut printr-un parteneriat de Agenția Data Revolt, se lansează pe piață, primind o investiție de 280 mii € de la investitori privați din RO

Startup-ul Mad About Digital este prima agenţie certificată Cookieless Targeting and Measurement - Digiseg. Susţinută de Data Revolt printr-un parteneriat solid, se lansează pe piaţă primind o investiţie de 280 mii euro de la investitori privaţi.

Mad About Digital este fondată de Toma Matei, ex-VP New Digital Technologies în cadrul unei companii globale de produse tehnologice din zona de Adtech şi Martech, împreuna cu Natalia Neamţ (ex-Director of Strategy and Planning) şi Aliz Pătcaş (ex-Head of Commercial Operations). Echipa are o experienţă substanțială în industrie și diferite roluri executive, iar startup-ul lor în plin proces de expansiune globală, ajută deja companiile cu o componentă puternică în online să facă tranziţia către noua lume digitală - lumea “post-cookie”.

Era “post-cookie” este deja aici şi impactează business-urile care operează online. Procesul înseamnă mai mult decât decomisionarea sistemelor bazate pe cookies, în special 3rd party cookies. Se vorbeşte despre o evoluţie majoră în mentalitatea brandurilor și a publisherilor care, pe termen mediu şi lung va aduce o serie de oportunităţi, în ciuda faptului că astăzi se resimte presiunea de adaptare rapidă la noile reguli. Această paradigmă aduce posibilităţi atât pentru advertiseri, cât şi în general pentru mediul de business digital, de a reevalua strategia proprie de digital marketing şi modul în care folosesc datele în campaniile lor.

Astăzi, utilizatorii care folosesc Safari și Mozilla (aproximativ 22% din piața browserelor) nu sunt disponibili pentru retargetare. În plus, aproximativ 50% dintre cei care folosesc alte tipuri de browsere, cum ar fi Chrome sau Edge, nu acceptă cookie-uri de publicitate atunci când vizitează un website, limitând astfel accesul către segmentele de populaţie aferente. Acest lucru are un impact major asupra strategiei de marketing şi afectează zona de performanţă, retenţie, loializare, acolo unde retargetarea este o componentă principală. Tehnologiile de targerare fără cookie-uri (cookieless) reprezintă una din soluţiile acestei probleme, pentru că permit brand-urilor să transmită mesajul către audienţa dificil de accesat din cauza limitărilor menţionate mai sus.

Parteneriatul dintre Mad About Digital şi Data Revolt a rezultat dintr-o viziune comună asupra acestei noi etape în plină expansiune şi s-a dezvoltat pe baza experienţei complementare a celor două echipe. Astfel, Data Revolt susţine proiectul prin intersectarea optimă a datelor cu marketing-ul digital, iar Mad About Digital aduce la masă expertiza în cookieless targeting şi strategii variate de zero-party data. Obiectivul lor comun este să ajute brandurile şi business-urile online să depășească aceste provocări ale lumii post-cookie, să le crească expunerea și să genereze performanță incrementală:

  • Programmatic media, prin integrare şi targetare segmente de audienţă cookieless - pentru awareness şi performance;
  • Măsurarea audienţei cu ajutorul tehnologiei cookieless;
  • Integrarea între tehnologiile cookieless şi Google Analytics;
  • Soluţii de colectare şi analiză pentru audienţe zero party data, care îmbogăţesc datele de tipul 1st party data;
  • Integrarea de suită de soluţii sau platforme tehnologice pentru un ecosistem de digital marketing.

Schimbarea aduce oportunități pentru toate brandurile care preiau inițiativa şi fac tranziţia într-un mod sustenabil. Asta înseamnă ca pot plasa datele deţinute de ei în centrul strategiei de marketing şi îşi pot crea un avantaj competitiv fie în achiziţionarea de media digitală (programmatic, performance), fie în înţelegerea mai bună a consumatorului. În felul acesta, business-urile pot folosi datele pe care le au deja pentru a se proteja de şocul indus de schimbări ulterioare, legislative sau de piaţă.

În perioada următoare, Mad About Digital, cu sprijinul investitorilor – Data Revolt şi antreprenorilor Adrian Pocola, care va acţiona din postura de Business Advisor şi a lui Josh Mortensen, unul dintre pionierii zonei de Adtech, în rolul de Technology Advisor, se va concentra pe dezvoltarea de soluţii şi produse tehnologice suplimentare pentru lumea post-cookie. Nucleul va fi compus din datele deţinute de branduri (1st party data), îmbogăţite de datele pe care utilizatorii le declară din proprie iniţiativă (zero-party data) şi astfel se va extinde ​portofoliul de soluţii la îndemâna brandurilor pentru a naviga cu success lumea post-cookie.

Investitori şi fondatori

Data Revolt: prin fondatorii Cosmin Năstasă şi Bogdan Zaharia, care aduc o experienţă extinsă în zona de data & performance marketing, susţin dezvoltarea Mad About Digital prin know-how-ul şi soluțiile din zona de analiză a datelor, precum şi prin suportul pus la dispoziţie de întregul ecosistem Data Revolt.

Adrian Pocola: activează în zona IT&C şi cercetare medicală prin companiile Consulting Zone şi MDX research. Face acum un pas important în industria de Marketing şi Advertising prin investiţia în Mad About Digital, în calitate de business advisor.

Josh Mortensen: pionier în advertisingul digital şi antreprenor într-o serie de companii de profil. Deţine roluri globale în companii de produs, aduce o experienţă de peste 25 ani în domeniu şi acţionează din postura de investor şi Technology Advisor.

Mad About Digital: fondată de către Toma Matei, împreuna cu Natalia Neamț si Aliz Patcas, echipa cu mulți ani de experiență în Marketing ți Advertising Technologies, și vastă experiență internațională, formată în agenții de media, companii de produs și de tehnologie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Data Revolt Agency

Data Revolt este o agentie de data marketing, specializata in interpretarea si folosirea datelor de business in campaniile de performance/ media, situata in top 3 agentii de performance marketing din... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related