Beciul Domnesc vs. Ceilalti

Violet si Vincon Vrancea au lansat joi, 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria "Beciul Domnesc - Un caracter aparte", intitulat sugestiv "Ceilalti".
Acesta vine in completarea celor doua productii anterioare, "Beciul" in 2005 si "Invizibil" in 2006, care, pe rand, au pozitionat explicit brandul (2005) si i-au oferit o identitate proprie in categorie (2005-2006).

Anul acesta, noul spot urmareste declararea fara dubii a diferentierii consumatorului de Beciul Domnesc fata de "ceilalti", si prin aceasta, atragerea catre valorile brandului a consumatorului mai tanar ce simte cel mai acut nevoia de a iesi in evidenta. De aceea am ales sa folosim nu doar un mesaj mai puternic, dar si un mod de realizare total nou ce va diferentia aceasta productie de orice alt spot difuzat la ora actuala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related