Eficienta campaniilor pentru bauturi alcoolice si a promotiilor asteapta confirmarea Effie 2007

Asa cum au prevazut si membrii juriului in urma cu mai bine de o luna "Promotii" si "Bauturi alcoolice" sunt cele mai disputate categorii la festivaul Effie de anul acesta. Cel putin asa se arata intr-un comunicat de presa din partea organizatorilor, in care sunt anuntate 71 de campanii inscrise, fara a da insa foarte multe date despre ce a inscris fiecare agentie. Asadar, categoriile in care Unirea, Bergenbier, sau Rompetrol reuseau sa ia premii in 2006, sunt anul acesta cele care aduna cele mai multe entry-uri. Cu un deadline prelungit pana pe 16 martie 2007, ca urmare a solicitarilor facute de participanti, cu sfaturi din partea organizatorilor despre cum se completeaza un brief bun si cu un juriu prezidat de directorul IAA Europe, Erich Buxbaum, Effie e un festival care a ajuns, la a patra editie, locul in care publicitatea isi poate demonstra cel mai bine latura sa eficienta. Ramane de vazut daca Grand Effie-ul va fi "imbuteliat" si anul acesta de una dintre campaniile inscrise la ametitoarea categorie "Bauturi alcoolice".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related