O schimbare care a durat aproape 20 de ani: Pepsi Max se numește acum Pepsi Zero Zahăr

O schimbare care a durat aproape 20 de ani: Pepsi Max se numește acum Pepsi Zero Zahăr

Despărțirile sunt grele. Le amânam cât putem de mult. Uneori și aproape 20 de ani. Așa că, până la urmă, înțelegem de ce a durat atât de mult timp ca Pepsi să își rămas bun de la numele Pepsi Max. Brandul apreciat, dar neînțeles, a rezistat pe rafturi în ciuda tuturor schimbărilor care s-au produs în lume, în jurul lui. Specia umană a crescut cu un miliard de membri, Pluto a fost decăzută din rangul planetar, CD-urile au fost înlocuite cu playlisturi, omenirea s-a mutat cu totul pe internet. Până și oamenii din Drumul Taberei circulă cu metroul.

Cu toate aceste transformări uluitoare, Pepsi Max și-a păstrat poziția în magazine și a derutat oamenii, fără să vrea, cu gustul lui bun, cu denumirea lui, care spunea Mult, cu lipsa lui de zahăr... Până acum, când compania își ia la revedere într-o campanie amuzantă, auto-ironică și onestă și anunță marea și mult amânata schimbare: Pepsi Max se numește acum Pepsi Zero Zahăr. 

 

Documente declasificate din istoria Pepsi Max

Cu ocazia schimbării de nume, Pepsi declasifică o serie de materiale „problematice” din trecut, în care influencerii au încurcat numele Pepsi MAX cu Pepsi ZERO. Se dovedește astfel că semnale în legătură cu nevoia acestei transformări au existat în mai multe rânduri. Oamenii au încercat să transmită, în felul lor, că Pepsi MAX este un nume confusing și, poate, ar trebui schimbat. 

Și, iată, schimbarea a venit. A durat aproape 20 de ani. Pepsi Max se numește acum Pepsi Zero Zahăr. Era și timpul!

"Această serie de declassified confessions are două obiective în susținerea schimbării de nume, de la Pepsi Max la Pepsi Zero Zahăr. În primul rând, le arătăm consumatorilor într-un mod relatable că nu doar ei erau confuzi în privința numelui Pepsi Max, ci chiar și influencerii noștri. În al doilea rând, însăși declasificarea materialelor scoate în evidență personalitatea jucăușă și tonul amuzant al brandului, care au ieșit cu adevărat la iveală în urma acestui rebranding…mai bine mai târziu decât foarte târziu", spune Laura Gheorghe (Senior Brand Manager Pepsi Zero & CSD Flavors).

 

Mai bine mai târziu decât niciodată

Cu look nou, rebranduit și ferchezuit, Pepsi Zero Zahăr este gata să se întâlnească cu consumatorii sub un nume care să spună clar și bine cine este de fapt. Pepsi Zero Zahăr păstrează gustul PepsMax, așa cum îl știm cu toțiiE un moment de brand important și este sărbătorit de companie așa cum se cuvine: cu mult umor și veselie. 

Cei de la Pepsi știu, le-a luat ceva timp, dar, iată, după aproape 20 de ani, a venit timpul despărțirii. Au mai privit o dată eticheta Pepsi Max, au oftat, și astfel și-au luat rămas bun de la denumirea confusing. 

Schimbarea de look și nume a durat destul de muuuuuult, dar, până la urmă, transformările cer timp, și fiecare relație are ritmul ei până a ajunge la un closure necesar. 

Da, poate că a durat mai puțin timp ca România să treacă la RON, copiii din meme să devină adulți sau astronauții să își schimbe tura pe Stația Spațială Internațională. Dar iată, a venit și momentul schimbării. Rămas bun, Pepsi Max! Salut, Pepsi Zero Zahăr, bine ai venit!

 

Credits:

Pepsi România
Laura Gheorghe - Senior Brand Manager
Ioana Petrovici - Senior Brand Manager
Ramona Bilic – Senior Brand Lead CSD portfolio
Mihaela Hristea - Senior Marketing Manager Beverages

Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Oana Nastase - Senior Digital Planner
Ana Miculescu - Growth & Innovation Director
Adriana Pascan - Creative Director
Andreea Cojocariu - Senior Account Manager
Malina Sandu - Account Executive
Bianca Moței - Social Media Manager
Bianca Muscalu - Copywriter
Mara Sabau - Art Director
Andrei Nica - Deputy Creative Director

Established.Now
Bianca Naumovici - Executive Producer

Studioset
Gabriel Zaharia - Producător
Anton Groves - Regizor
Edi Parvu - DOP
Ana Tecu - Scenograf
Eliza Frone - Styling
Marcela Luta – Video editor
Andrei Nechifor - Sound editor
Alex Vieru, Ciprian Miheev - Graphics
Bianca Voicu - Postproduction coordinator

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Ana Vieru - Digital Manager
Alexandra Ciucă – Digital Executive
Ruxandra Cârstea - Influencer Marketing Specialist
Raphaela Bunea - Influencer Marketing Specialist
Nicoleta Avram - Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related