Ema Prisca: Una dintre marile mize ale comunicării a fost să arătăm că într-o epocă a gălăgiei, pauzele de reflecție ale unui om onest pot răsuna mai puternic decât orice slogan

Ema Prisca: Una dintre marile mize ale comunicării a fost să arătăm că într-o epocă a gălăgiei, pauzele de reflecție ale unui om onest pot răsuna mai puternic decât orice slogan

Multe analize s-au făcut în legătură cu victoria lui Nicușor Dan, valuri de păreri au invadat feedurile, presa internațională a acordat spații generoase pentru a explica de ce a ales România așa cum a ales, un rezultat surprinzător în contextul unei mișcări MAGA din ce în ce mai puternice și a fierberii sociale de peste tot.

Noi am căutat câteva răspunsuri în culisele echipei de campanie a lui Nicușor Dan și am vorbit cu Ema Priscadirector de creație și strateg de comunicare independent. Ema a colaborat cu Nicușor Dan din 2019, a contribuit la campaniile pentru Primăria Capitalei, iar campania pentru prezidențiale a fost o continuare firească a acestui parcurs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related