[Visual Key] Alex Gheață: Vechea comunicare super șlefuită de plastic nu mai merge și multe branduri s-au prins deja. De asta vedem conținut din ce în ce mai raw cu un telefon pe selfie mode de tip tiktok

[Visual Key] Alex Gheață: Vechea comunicare super șlefuită de plastic nu mai merge și multe branduri s-au prins deja. De asta vedem conținut din ce în ce mai raw cu un telefon pe selfie mode de tip tiktok

Pentru Alex Gheață, art director Wopa, cel mai important lucru pe care i l-a adus munca creativă este perspectiva. Creația este pentru minte ceea ce este sportul pentru corp, spune el, iar viteza creativă se măsoară în secunde zilele acestea. De ce are nevoie o idee pentru a supraviețui? Nuanțe, consistență și strategie, care sunt mai importante decât estetica. 

"Mesajul pentru client este: Nici o campanie șmecheră nu s-a născut vreodată din frică. Curaj! Also, „Hai să mai încercăm o varianta că asta nu-mi place.”, nu e feedback, e moft și nesiguranță", spune Alex.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related