"Pasionatul" - o metafora despre Dacia Service semnata Graffiti BBDO

Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Dacia Service intitulata "Pasionatul" - o metafora subtila sugerand intr-o maniera inedita pasiunea si profesionalismul angajatilor service-urilor autorizate Dacia.
Brieful campaniei suna simplu: service-urile autorizate Dacia ofera servicii de calitate prin intermediul personalului specializat. Conceptul creativ a dezvoltat mesajul pe ideea ca la Dacia Service lucreaza cei mai pasionati mecanici, pasiunea lor fiind sustinuta si de conditiile exceptionale de lucru.

Campania se adreseaza in principal posesorilor de autoturisme Dacia dar si ai altor marci, obiectivul fiind de a-i convinge sa aleaga serviciile oferite de reteaua Dacia Service.
Cele doua executii - spot TV si macheta de presa - dezvolta conceptul "cei mai pasionati mecanici lucreaza la Dacia Service". Pasiunea lor pentru meseria pe care o au transpare si din gesturile simple ale vietii cotidiene. Spotul TV urmareste comportamentul mecanicului in diverse situatii obisnuite, la care el reactioneaza ca si cum ar fi vorba de masini. E preocupat de sunete care-l fac sa se gandeasca la cele ale unui motor, are la indemana un manometru pe care-l foloseste la verificarea presiunii unei mingi de fotbal, masoara nivelul ketchup-ului intocmai cum ar verifica uleiul de motor, se apleaca deasupra unui dulap frigorific cu inghetata cu aceeasi atentie pe care o are cand deschide o capota.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related