Articole care fac referire la ADOR
Cel mai nou lungmetraj al regizoarei Julia Ducournau, „Alpha”, închide a 22-a ediție a Festivalului Internațional de Film ANONIMUL
Navigând prin schimbare - o analiză detaliată a comportamentului consumatorilor în contextul economic actual, în noul Consumer Report lansat de Starcom Romania
Radu Paraschivescu, despre ciorba de burtă, în podcastul Amintiri Gustoase: „Nu vreau șosete flaușate, nu vreau bucăți de prosop”
[Marketer profile] Cosmina Țapliuc: Brandurile își doresc, cel mai tare, să fie cool. E foarte greu să fii cool și actual, că trebuie să mulțumești toate tipurile de consumator
Studiu Starcom România: spectacolele, târgurile și festivalurile de muzică sunt evenimentele preferate de români în 2023
[Design & Strălucire] Andreia Popescu: Colecționarul de bijuterie contemporană este conștient că aceasta este un instrument de comunicare vizuală, de educație emoțională și, de ce nu, de relaționare socială
Dan Stănescu: Oamenii consumă branduri, brandurile consumă oameni, își trimit unii altora meme-uri constant, super-fluid, mega-deschis în ambele sensuri
[RDW x 10] Andrei Borțun: România în care sper eu să trăiască copiii mei este o Românie plină de RDW-uri, de Gale ale Societății Civile, de Cartiere Creative și Combinate, de Show-uri Diploma
[Veterani in publicitate] Mugur Patrascu: Am trecut prin toate tipurile de publicitate, de la BTL prin ATL si digital, dar mai voi referi mereu la mine ca la un account care a devenit antreprenor
Andreea Tocilescu, în selecția D&AD: Ador să mă gandesc la branduri ca la o persoană, pentru a putea lucra cât mai ușor cu ele
[Ad-urile Moldovei] Eugen Boico (Publicis): Eram tineri și foarte harnici, toți străinii remarcau asta după contactul cu echipa locală
Achim Scarlat, despre seria Dezaburit: ”Ce e important de stiut, dar plictisitor de aflat? Drepturile cetatenesti”
UX Days | Stephanie Troeth: "O experiență bună a utilizatorilor este esențială pentru orice fel de business"
Alex Tocilescu despre ”Mileul de Aur”, premiile neoficiale ale publicității: Există insule in-store în care s-a investit multă muncă & creativitate și merită și ele premiate
[Juratii FIBRA] Robert Nagy (HEAVY): Work-ul bun tine in principiu de capacitatea de a trece peste conventii si de a convinge un client sa faca ceva curajos
[Design Freelancers] Saddo: Am invatat sa accept challenge-uri cat mai solicitante si sa-mi diversific skill-urile si viziunea
Liviu Turcanu, Serban Alexandrescu, Corina Bacanu, Dani Macarie si Marius Rosu despre publicitatea romaneasca din 2011
Competitia de scurtmetraje Jameson Empire Done in 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala
[AdBreak #43] Povestea completa a spoturilor Teletech - "Star Wars" si "Batman", spusa de Bogdan Naumovici
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Claudiu Dobrita, Mihai Gongu, Robert Tiderle, Razvan Capanescu
Mesaje pentru clienti si amintiri din vremurile bune pe scena Galei "10 ani de creativitate romaneasca"






![[fresh x design] Mihai Dolganiuc: Mereu se poartă simplitatea](https://media.iqads.ro/2020/06/principala3-cover-410.jpg)









![[UPDATE]Castigatorii Galei Societatii Civile 2013](https://media.iqads.ro/2013/06/photo-large-26059-cover-410.jpg)















