Articole care fac referire la Brand Communication Manager
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
[People of the Samsungverse] Diana Grecu: Viteza cu care noile tehnologii și device-uri intră în viața noastră este cu adevărat amețitoare
Povestea lui Ianis Hagi spusă de Gillette & Leo Burnett. Un bărbat cu adevărat puternic are și momente de slăbiciune
Cum a reușit Head & Shoulders să convingă românii să se spele mai des pe cap prin umor și branded content
[Account Life] Cristina Maneca: La inceput priveam industria ca fiind un mediu aspirational. Acum, poate nu mai este cu asa mult sclipici, dar este mult mai implicata pe partea sociala
Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile
Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu
Elevii echipei heRObotics din Timișoara programează roboți aflați la bordul Stației Spațiale Internaționale, cu sprijinul BRD
BRD susține participarea a 5 echipe de robotică din România la un schimb educațional la Paris în cadrul Sezonului România-Franța
Cititul și realitatea augmentată la un loc, o experiență în premieră pentru vizitatorii Târgului Gaudeamus, 14 - 18 noiembrie
Peste 2.000 elevi din 132 de licee și 77 de localități participă la cea de-a treia ediție a BRD FIRST Tech Challenge România
Laboratorul de Imaginar, prima instalație interactivă care transformă lectura în spectacol, va fi prezentă la Gaudeamus Litoral
S-a lansat proiectul editorial „Școala9”, spațiu de dezbatere și dialog pentru învățământul preuniversitar în România
Echipa Transilvania Robotix din Cluj-Napoca participă la competiția internațională Maryland Tech Invitational cu sprijinul BRD
Cultura și tehnologia țin capul de afiș la FITS 2018 în Hospoturile Culturale BRD: În premieră la FITS, Laboratorul de Imaginar și peste 500 de opere de artă în muzeul digital Micro-Folie
[Branduri spre sport] Traian Traicu (BRD): Simpla aplicare a unor ”abțibilduri” pe marginea terenului sau în transmisiunile televizate ale unor evenimente ajută într-o măsură prea mică
Noul cartier cultural District 40: premieră cu instalații interactive, căști neuronale, video mapping și tururi ghidate
Corina Șuteu, despre Europa și rolul culturii în gândirea politică europeană, la Rezidența BRD Scena9
Corina Șuteu, despre Europa și rolul culturii în gândirea politică europeană, la Rezidența BRD Scena9
Rezidența BRD Scena9 găzduiește „Salt!”, o expoziție despre schimbare în viziunea a 24 de studenți la UNArte
Tu ce-ai face „din dragoste pentru teatru”? 9 ilustratori români ne invită să redescoperim cel mai vechi mijloc de promovare a spectacolelor































