Robert Graur: Un DJ trebuie sa stie matematica, marketing si psihologie

Robert Graur: Un DJ trebuie sa stie matematica, marketing si psihologie

Intr-o vreme, isi facea mana pe mirese, le facea sa danseze pe Parazitii si pe Pantera Roz. Apoi, s-a perfectionat cu team-buildingurile corporatiste de la munte. Si astfel, in acea vreme, incet-incet, agentiile de publicitate isi gasisera DJ-ul preferat: pe Robert Graur. Asta se intampla la inceputul anilor 2000, cand, daca faceai un ban din muzica, erai profesionist. 

Am stat 3 zile in parcarea unui hypermarket in Brasov sa pun muzica pentru lansarea unui mustar. Am stat 3 saptamani pe plaja la Jupiter cand acelasi brand a lansat o supa la plic.

Povestea lui Robert include muzica pusa prin Centrul Vechi, descarcat tiruri de echipamente, montat scene, lumini, sisteme de sonorizare si de lumini pentru concerte. Dar mai include ceva despre care vorbim cu el astazi: Djsuperstore, un magazin de echipamente, dedicat dj-ilor profesionisti si nu numai. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related