Articole care fac referire la DaLL-E
[AIdea] Andrei Tiu: Cu noile versiuni generative AI lansate anul acesta va deveni din ce in ce mai greu ca publicul larg sa diferentieze intre continut real si generat cu AI
[AIdea] Robert Vija: Intelegem ca AI-ul este un model statistic care poate si va halucina si trebuie sa il tratam ca pe un tool
[AIdea] Olivia Spânu & Karla Georgescu: În „epoca AI”, creativitatea e pusă sub lupă, dar nu dispare. Are ocazia să evolueze
[AIdea] Cosmin Nicola: ChatGPT a devenit unul dintre cei mai buni „prieteni”, am tot felul de discuții cu el de la istorie, politică, filosofie, simulări de tot felul până la alcătuit de liste pragmatic
[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul
[AIdea] Laurențiu Semeniuc & Robert Șopârlache: Ca să salvezi timp în viitor, trebuie să investești mai mult timp acum, învățând, exersând, înțelegând unde poate și unde nu poate să te ajute AI-ul
[AIdea] Oana Odobescu & Alexandra Enăchescu: Cred că AI-ul doar ne forțează să creștem și mai mult calitatea muncii noastre, dar și să ne păstrăm priza la realitate
Cum ne adaptăm strategiile de marketing digital pentru 2025: Ce păstrăm, ce adoptăm și ce lăsăm în urmă din 2024
Mihai Mănescu: Copiii noștri vor să citească povești relevante despre viață. Iar viața nu e mereu roz. Aproape niciodată
[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024
[Marcom 2024] Liviu Țurcanu: Totul trebuie să se întâmple repede și bine, însă „bine” nu implică neapărat existența unor poziționări clare sau ale unor „creative ideas” la nivel general în piață
Betano și Oxygen aduc AI-ul la masa creativă și dezvoltă universul de Casino de la capătul imaginației
Cristian Stoicescu: In advertising deja se foloseste AI destul de mult si asta il va face din ce in ce mai bun. Ca orice inovatie care patrunde intr-o industrie, intai creaza haos si dezorientare
[Creative 2023] Eugen Suman: Provocarea anului pentru branduri și agenții este să înțeleagă revoluția AI și să se poziționeze în așa fel încât să nu fie băgate la fund de valul care urmează
RTB House: Transformările pe care le aduc Deep Learning și Inteligența Artificială în 2023 și în următorii ani
[Bunele maniere online] Sorana Savu: Mă bucur foarte mult că Chat GPT „vorbește” relativ curat în orice limbă. Poate asta va ajuta la comunicare, măcar la nivel de formă
MGID revoluționează crearea de imagini pentru advertiseri prin integrarea inteligenței artificiale generative
Inteligența Artificială în design interior și marketing - analiză PickTwo în colaborare cu Heraldist PR
[Creative 2023] Roxana Dragomir: După ani cu un push major spre performance marketing, vom asista la o reîntoarcere la activitățile de întărire a reputației brandurilor
[Creative 2023] Ionuț Curtean: Creativitatea trebuie întotdeauna trecută prin prisma pragmatismului. O idee, oricât de creativă, care nu livrează rezultate, rămâne doar o poveste frumoasă în Power Point
[Marketing 2023] Valentin Lăzureanu: Vom vedea o competiție mai acerbă în rândul creatorilor de conținut. Cine poate să livreze cea mai multă informație, într-un format cât mai concentrat
Matei Vasiliu: Vrem sa punem capat odata pentru totdeauna lipsei unui brief decent, vrem ca designerii sa nu mai alerge dupa plati “uitate” si sustinem proiectele care au un scope of work bine definit si timpi de lucru realisti

















