Articole care fac referire la Digital Media Planner
RETRO PARTY, Petrecerea anului pentru mame. Nostalgia și buna dispoziție se întâlnesc pe ritmuri de dans, pe 14 decembrie
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare
Care-i filmul tău? WOPA semnează campania de lansare a SAMEDAY App, aplicația care scapă destinatarii de filme și le oferă control asupra procesului de livrare
Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români
Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează Profi Evolution, campania de lansare a noului concept de magazine Profi
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!
Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin
Profero gets BE-KIND și coordonează comunicarea digitală a brandului în România, sub umbrela creativă „BE-KIND gets me”
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”
[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România
[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm
[Cook-off publicitar] Credential culinar Media Investment: variatii cu pui, manzat, linte si papanasi















![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - MullenLowe Profero - My Heartbeats / Orange / Orange Romania](https://media.iqads.ro/2016/05/orange-cover-410.jpg)














