
Articole care fac referire la Insight
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Insight

![[Fapte pentru un viitor mai bun] Hanny Bratu: Prin responsabilitate față de natură, creăm siguranță pentru oameni și oportunități pentru ca fiecare să-și poată construi viitorul](https://media.iqads.ro/2021/08/12-cover-410.jpg)
[Fapte pentru un viitor mai bun] Hanny Bratu: Prin responsabilitate față de natură, creăm siguranță pentru oameni și oportunități pentru ca fiecare să-și poată construi viitorul

Huawei îi invită pe utilizatori să își descopere propriul univers, prin intermediul campaniei Explore More of You

Proiecte și studii de caz spectaculoase de la creativi de top și studiouri de VR & video gaming, la cel mai amplu festival dedicat transformării digitale organizat vreodată în România
![[Seniori de agenție] Marius Rizopol și Florian Langa (Profero) își povestesc relația cu managementul creativ și experiențele cu expații](https://media.iqads.ro/2018/12/collage14-cover-410.jpg)
[Seniori de agenție] Marius Rizopol și Florian Langa (Profero) își povestesc relația cu managementul creativ și experiențele cu expații

Dan Petre, din rolul de moderator la Effie: "Case-ul este in continuare principalul vehicul argumentativ. Dezbaterea nu influenteaza mai mult de 20-30% din decizie"

SOLD OUT: Numărul de bilete la cea mai mare conferință dedicată promovării Bucureștiului a fost epuizat. Organizatorii anunță suplimentarea locurilor la evenimentul care are loc mâine în Capitală

Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Samsung dezvolta ecosistemul Galaxy S7 oferind mai mult continut pentru Gear VR. Peste 300.000 de dispozitive Samsung Gear VR vandute in Europa in 2016
![[IQ-ul creativ din publicitate] Dana Tocu: As vrea sa vad in publicitatea de la noi varianta Deadpool, care a fost decretat un “gamechanger”](https://media.iqads.ro/2016/03/dana1-2-cover-410.jpg)
[IQ-ul creativ din publicitate] Dana Tocu: As vrea sa vad in publicitatea de la noi varianta Deadpool, care a fost decretat un “gamechanger”
![[Cui ii e frica de politica?] Bogdan Costin: Tara asta a ajuns condusa de niste detergenti obisnuiti, din punctul de vedere al comunicarii](https://media.iqads.ro/2016/03/bogdan-costin-iqads-vbun-cover-410.jpg)
[Cui ii e frica de politica?] Bogdan Costin: Tara asta a ajuns condusa de niste detergenti obisnuiti, din punctul de vedere al comunicarii

Advertiserii romani ignora potentialul trendului de multiscreening in comunicare: MEC prezinta rezultatele studiului regional MEC Multiscreen Study
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Monica Botez (Golin Romania): Comunicarea pentru barbati fie merge pe umor, fie intr-o directie aspirationala](https://media.iqads.ro/2015/11/12291205-1184894981538434-760443923169996398-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Monica Botez (Golin Romania): Comunicarea pentru barbati fie merge pe umor, fie intr-o directie aspirationala

Investitori activi, mentori remarcabili si potentiali parteneri de distributie vor discuta cu finalistii How to Web Startup Spotlight
![[Din agentie, la client] Iulia Carabas: Eu am fost primul angajat Uber in Romania, nici nu aveam birou. Mi-am petrecut prima zi de lucru acasa, in fata laptopului](https://media.iqads.ro/2015/10/iulia-mare-cover-410.jpg)
[Din agentie, la client] Iulia Carabas: Eu am fost primul angajat Uber in Romania, nici nu aveam birou. Mi-am petrecut prima zi de lucru acasa, in fata laptopului

Seniorii de peste 55 de ani #ActiveazaRomania – identitate si campanie semnate Rusu+Bortun pentru ANOFM
![[Din agentie, la client] Valentin Stoenescu, in prima zi la client: M-am intors buimac la birou si mi-am dat seama ca nu o sa ajung sa ii cunosc pe toti niciodata](https://media.iqads.ro/2015/09/20150906-133404-resized-cover-410.jpg)
[Din agentie, la client] Valentin Stoenescu, in prima zi la client: M-am intors buimac la birou si mi-am dat seama ca nu o sa ajung sa ii cunosc pe toti niciodata
![[Din agentie, la client] Anca Stefan (L'Oreal): Desi in agentie am lucrat pe campanii mari, cu impact la nivel de Balcani, miza si impactul proiectelor „de la client” sunt incomparabil mai mari](https://media.iqads.ro/2015/09/anca-stefan-loreal-p19uonmjta15mhqdakno14t11kje-1-cover-410.jpg)
[Din agentie, la client] Anca Stefan (L'Oreal): Desi in agentie am lucrat pe campanii mari, cu impact la nivel de Balcani, miza si impactul proiectelor „de la client” sunt incomparabil mai mari
![[Marketeri despre creativitate] Mihai Bonca (eMAG): Prefer o campanie serioasa, cu un insight puternic, decat una spumoasa, fara insight](https://media.iqads.ro/2015/08/7-mihai-bonca-emag-cover-410.jpg)
[Marketeri despre creativitate] Mihai Bonca (eMAG): Prefer o campanie serioasa, cu un insight puternic, decat una spumoasa, fara insight
![[Drumul spre Gatit: echipele] ISRA isi aduce tolba de Cooking Insights la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl](https://media.iqads.ro/2015/07/isra-cooking-insights2-cover-410.jpg)