[Studiu de caz] My Doggy Bag is a Goodie Bag, campanie Unilever Food Solutions impotriva risipei mancarii in restaurante

[Studiu de caz] My Doggy Bag is a Goodie Bag, campanie Unilever Food Solutions impotriva risipei mancarii in restaurante

Pornind de la un studiu global care arata ca anual se arunca 1 milion de tone de mancare din farfuriile clientilor restaurantelor, Unilever Food Solution a dezvoltat la nivel local o campanie de constientizare a consecintelor negative ale acestui comportament. Prin campania "My Doggy Bag is a Goodie Bag", MakeSense PR & the Syndicate au popularizat o solutie la-ndemana clientilor pentru aceasta problema. Despre provocarile campaniei si rezultatele obtinute puteti sa aflati din studiul de caz de mai jos, realizat de MakeSense PR.

Campanie: My Doggy Bag is a Goodie Bag
Client:
Unilever Food Solutions
Agentie:
MakeSense PR & the Syndicate
Medium: Online si offline
Perioada campaniei:
6 – 23 septembrie 2011
Premii: Silver Award la Romanian PR Award 2012, categoria Comunicarea proiectelor de mediu

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related