Articole care fac referire la Producator Executiv
Heist Industries, împreună cu Fresenius NephroCare România, continuă povestea „Nephro” și lansează „Nephro 2” – un nou film despre viață, empatie și curajul de a merge mai departe
Heist Industries, împreună cu Fresenius NephroCare România, prezintă „Nephro“, primul film românesc despre viața pacienților dializați
Mihai Gongu & Claudiu Mitcu: Cel mai mare risc pentru campaniile sociale e să nu declanșeze nicio reacție
VISUL, în regia lui Cătălin Saizescu, din 12 decembrie în cinematografele din România și din 15 decembrie în Republica Moldova
Imagini din filmul VISUL în noul videoclip Feli feat. Nosfe: „Muzica”. Artiști din România, prezenți la o proiecție specială dedicată lui Nosfe
Sabina Balan: Mi-e greu să definesc drumul libertății noastre altfel decât o pierdere și o redobândire continuă
Documentarul de călătorie My journey to Romania – Letter from Timișoara, proiecție la București, pe 2 noiembrie
VISUL - o comedie ce dezvăluie o parte din culisele vieții de actor - se lansează în cinematografe în luna decembrie
Documentarul de călătorie My journey to Romania – Letter from Timișoara va avea premiera pe 19 iulie
Flip.ro și Jam Session apropie generațiile prin intermediul tehnologiei și telefoanelor recondiționate
În căutarea Misterului Aurului Dacic, cu producătorul și regizorul seriei. "Am reușit să-i trezim pe români cu privire la propria lor istorie bogată”
Cheil | Centrade și First Bank lansează noua platformă de comunicare „Orice s-ar întâmpla, ai toată atenția noastră”
Cele mai hot trenduri tehnologice și evenimente din lumea businessului Web3, dezbătute la Techsylvania 2022
Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea
EA SPORTS NHL 21 va fi lansat pe 16 octombrie. Pe coperta jocului va figura jucătorul de hochei pe gheață Alex Ovechkin
EA SPORTS FIFA 21 vine cu noutăți semnificative pentru modul Carieră și gameplay, dar și cu noi modalități de a juca online alături de prieteni
[Studiu de caz] Aproximativ 68% din populatia Romaniei a vazut mesajul campaniei "Traversati prin locurile marcate", semnata de Next Advertising




























