Articole care fac referire la Sanoma
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Sanoma
Iulian Comanescu: Principalul vinovat pentru tabloidizare este publicul. Principalul vinovat pentru lipsa presei serioase este, in schimb, presa
Andreea Pautov Ionita (World Class Romania) despre promovarea sportului intr-o tara majoritar sedentara
Tranzactie pe piata trusturilor media: Burda International GmbH cumpara toate activitatile Sanoma Hearst in Romania
Google, Yahoo!, Microsoft si Facebook au generat impreuna 64% din veniturile din publicitatea digitala in 2011
[UPDATE] Propunere de rezolutii IAA privind Proiectul OUG pentru modificarea si completarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002
Ruxandra Chiurtu (National Geographic): despre istoria revistei la nivel international si local, pozitionarea in Romania si campanii cu ecou
Publicatiile Sanoma Hearst Romania sunt disponibile de astazi in eChiosc, primul chiosc virtual de reviste romanesti
Studiu Daedalus Millward Brown despre barierele de achizitie online a produselor si serviciilor in Romania
Cristina Frent (Brand Manager adevarulTV.net si ClickFM): "Comparat cu FMCG-ul, unde exista in medie 3-4 campanii pe an pentru un produs, in industria print-ului fiecare editie este promovata"
Din ROADS: valoarea pietei de publicitate online in S1 2011, impartirea pe categorii de advertiseri si pe formate de ad-uri
REALITATEA.NET/Imobiliare: primul program de marketing afiliat pentru MagazinulDeCase.ro, realizat de Q2M
Despre tendinte, oportunitati si noile legi in marketingul actual la cea de-a treia editie Marketing360

















