Articole care fac referire la Staropramen
Bergenbier S.A. a lansat #TraiesteResponsabil, o campanie 360° dedicată consumului responsabil de alcool
Ciprian Anton, Sponsoring & Events Manager Bergenbier S.A.: Un eveniment reușit este mai mult decât o întâlnire între brand-uri și oameni
Călin Marcu se alătură echipei Cohn & Jansen Creative Network, în calitate de Group Creative Director
Povestea instalației „Trash into Art”. Transformarea deșeurilor de plastic în artă, mai mult decât o inițiativă plină de inspirație
[Case Study] HTTPOOL-OMD > BERGENBIER X SPOTIFY. Cum poate un spot audio să declanșeze engagement pentru un concurs în social media
[People of the Samsungverse] Oana Mîță: Atâta vreme cât ne menținem curioși, vom găsi mereu resurse pentru inspirație și motivație
[Account Life] Diana Minculescu: Ma fascina rolul industriei de a aduna oameni diversi cu personalitati si opinii puternice
#Ascultă Fatoumata Diawara, Dominic Miller, José James și Fanfare Ciocârlia la Jazz in the Park 2021
#UNDERCLOUD13 se desfășoară la Muzeul Național al Țăranului Român și Muzeul Național Grigore Antipa până pe 18 august
Teatru în aer liber pe timp de pandemie: #UNDERCLOUD13 începe mâine la Muzeul Național al Țăranului Român și Muzeul Național Grigore Antipa între 11 și 18 august
pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”
[Din spatele camerei] Radu Stefan Fulga: Cum zicea si proful meu de imagine din facultate: esti artist inainte de filmare, pe platou esti instalator al artei
[Influencer Update] Cosmin Baba, V8 Interactive: Viitorul va aduce agentii de strategie, branding si creatie pentru influenceri
V8 Interactive devine agenția de brand si comunicare integrată pentru Staropramen în România și Bulgaria
[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media
Zaga Brand încheie ediția 2018 a proiectului Cronicari Digitali cu patru trofee la competițiile naționale de comunicare
Cronicari Digitali, campania de viralizare a patrimoniului cultural a câștigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
IAB MIXX Awards: Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
IAB MIXX Awards: Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, McCann Prague - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
IAB MIXX Awards: Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
Cosmin Baba, noul CD al V8 Interactive: "Vreau să construiesc un loc cu vibe din ce în ce mai bun, cu bucurie și respect pentru meserie"




































