V8 Interactive devine agenția de brand si comunicare integrată pentru Staropramen în România și Bulgaria

V8 Interactive devine agenția de brand si comunicare integrată pentru Staropramen în România și Bulgaria

 În urma unui pitch care s-a desfășurat toamna trecută, V8 Interactive a câștigat contul integrat Staropramen pe segmentele de brand și comunicare strategică. Parteneriatul s-a formalizat în ianuarie 2019 când V8 Interactive a început să comunice, în ATL, BTL, Digital și PR, portofoliul complet de sortimente Staropramen, atât în România cât și în Bulgaria.

 

Câștigarea contului regional Staropramen este un moment foarte important pentru V8. Este o dovadă în plus că viziunea V8 asupra comunicării contemporane și anii în care ea a fost implementată secvențial au făcut ca aceasta să fie asimilată organic de către piață

Încercăm să investim puternic în relația agenție-client pentru transformarea ei într-un parteneriat cât se poate de solid. Pornim de la identificarea problemelor de business pe care comunicarea trebuie și poate să le rezolve, iar brief-urile sunt derivatele soluției umbrelă pe care o identificăm împreună cu partenerul nostru. E poate un clișeu la nivel declarativ, dar la noi este baza evoluției, Staropramen fiind un exemplu cât se poate de elocvent. În acest caz punctual am avut oportunitatea de a colabora cu o echipă extrem de receptivă la modelul propus de către noi.

După 3 ani de colaborare în zona de comunicare digitală, folosind acest sistem, am reușit împreună, treptat, să eficientizăm procesele premergătoare implementărilor și să maximizăm rezultatele eforturilor noastre de comunicare. Acest lucru s-a materializat datorită unui fundament strategic solid și a manifestărilor creative ale acestuia care, de multe ori, au depășit limitele mediului digital și au avut impact vizibil în zona de indicatori de brand.” a declarat Andrei Dragu (Business Development Director V8 Interactive).

 

Gust distinct, experiențe culturale și alăturarea bere&mâncare, povestite de Staropramen și V8 Interactive, încă din 2015

Primele colaborări dintre V8 Interactive și Staropramen au avut loc în toamna lui 2015, când a luat naștere ChefXperience, o campanie de interactive content, digital-oriented, cu un mix complex de canale. Abordarea Staropramen de a se concentra pe beer & food pairing, începuse o dată cu colaborările cu Masterchef și bine-cunoscutul chef Foa. Povestea a început într-un spot TV și a continuat într-o aplicație interactivă pe Facebook, apoi în publicații de profil și în bucătăria unor persoane publice. Campania a înregistrat un succes neașteptat și fost premiată în 2016 la festivalurile Internetics și IAB Mixx Awards.

Ulterior acestei campanii, în primăvara anului 2016, V8 Interactive a amplificat în digital premisa pentru ca brandul Staropramen să întărească asocierea cu teritoriul său de brand: cultura urbană. Așa a luat naștere platforma de comunicare Oameni & Gusturi care le oferă consumatorilor Staropramen, în completarea gustului distinct al berii, diferite experiențe culturale din domenii ca: film, teatru, dans, foto, muzică și, bineînțeles, experiențe culinare. Oameni & Gusturi este o platformă complexă care, de mai mult de 3 ani de zile, integrează conținutul digital de brand (producții audio și video, realizate în parteneriat cu artiști), cu evenimente culturale relevante și activări eficiente de brand.

 

Suntem încrezători că abordarea integrată pe care V8 Interactive o aduce proiectelor Staropramen va reuși să amplifice experiențele Staropramen în ambele țări și să creeze momente memorabile pentru consumatori”, ne-a spus Teodora Agafiței (Senior Brand Manager Staropramen).

 

Din echipa câștigătoare de la V8 Interactive fac parte: Ionut Andrei (CEO), Oana Năstase (Strategy Director), Cosmin Baba (Creative Director), Andrei Dragu (Business Development Director), Nichita Cristian (Art Director), Alexandros Charangionis (Copywriter), Corina Angearu (Client Service Director), Ruxandra Popescu (Senior Account Manager), Alina Tomescu (Account Manager), Traian Munteanu (Senior Art Director), Miruna Iasmina Gheorghe (Senior Copywriter).

Compania V8 Interactive este un business 100% românesc, înființat în 2013 sub deviza Creative Courage. Agenţia propune servicii de strategie, creație, media, social sau PR pentru tot ce înseamnă Digital, ATL sau BTL.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


V8 Interactive

Curajul creativ ne defineste. Ne asumam cu indrazneala responsabilitatea de a face lucruri care nu s-au mai facut vreodata, dezvoltand solutii digitale... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related