Cum poate să fie experiența de la Untold și mai extra-super-foarte-mega-funky-fun? Știe Pepsi cum. Când vine vorba de distracție, Pepsi și-a câștigat reputația de brand specialist în experiențe memorabile. Așa că anul acesta, ca partener oficial Untold, Pepsi a pregătit ceva cu totul special pentru Gen Z: 100% distracție. Fără griji de organizare, fără bătăi de cap, fără stres: o experiență ALL-INCLUSIVE de festival.
Pepsi a mers drept la inima Gen Z & Young Millennials, le-a înțeles preocupările și grijile înainte de festival, și a lansat o campanie în care ritualurile lor de manifestare să fie împlinite așa cum au visat, cu o evadare completă, fără stres, în lumea muzicii și a distracției.
O experiență Pepsi ALL-INCLUSIVE
Cum ajung la festival? Unde dorm? Ce pun pe brățară pentru food & drinks? Până a ajunge la festival, trebuie să treci prin stadiile aferente ale unui proces complicat de organizare, care presupune multe întrebări și stres. Pepsi are o conexiune specială cu noile generații și știe că distracția vine cu un preț.
Dar participarea la festival n-ar trebui să vină la pachet cu atâtea grij - să te gândești non-stop la câți bani îți permiți să-ți pui pe brățară sau ce buget ai de cazare. Ar trebui să fie 100% despre distracție.
În întâmpinarea Untold, Pepsi a lansat o campanie prin care participanții puteau câștiga bilete all-inclusive la festival, dacă se concentrau intens, manifestau în concordanță și înscriau bonul unei doze de Pepsi.
„Campania noastră pornește de la un adevăr simplu: vara, oamenii caută o evadare fără griji, plină de distracție și energie. De aceea, împreună cu UNTOLD, le oferim nu doar acces la festival, ci o experiență completă, all-inclusive, care surprinde spiritul verii și vibe-ul Pepsi. E felul nostru de a fi alături de cei care vor doar să se bucure de vară, fără griji”, spune Laura Gheorghe, Senior Brand Manager Pepsi Zero.
Când universul și Pepsi complotează pentru tine
Bilete? Avem. Cazare? Rezolvată. Transport? Inclus. Bani pe brățară? Normal că da! Pentru tine și un prieten – distracția se face în minim doi. Așa arată visul oricărui festivalier. Iar Pepsi este acolo unde se manifestă dorințele Gen Z și aduce o super experiență de festival – completă și fără bătăi de cap.
Campania a fost însoțită de două spoturi Pepsi în care umorul marca Gen Z a fost personaj principal. Alături de concentrare, manifestare, yoga și vibe bun, ritualurile noilor generații:
Când miza e o experiență all-inclusive la UNTOLD, nu te poți lăsa la voia sorții. Dacă îți dorești ceva cu adevărat… universul (și Pepsi) complotează pentru tine.
Campania s-a încheiat, pass-urile pentru experiența All-Inclusive la Untold au ajuns deja la cei care au știut să manifesteze cel mai bine și să participe la concursul Pepsi. A mai rămas doar așteptarea și nerăbdarea până la festival, unde Pepsi o să fie prezent cu surprize și experiențe memorabile, manifestate în tradiția distracției 100%.
Credits:
Pepsi România
Claudia Brezeanu – Brand Manager Pepsi
Laura Gheorghe - Senior Brand Manager Pepsi Zero
Roxana Croitoru – CSD Lead Romania
Mihaela Hristea - Senior Marketing Manager Beverages
Leo Burnett
Oana Nastase – Digital Strategy Director
Cristina Calotă - Creative Director
Bianca Muscalu – Groupe Creative Director
Mara Sabau - Groupe Creative Director
Alexandru Silinescu – Art Director
Vladimir Trașă – Junior Copywriter
Ana Miculescu - Growth & Innovation Director
Andreea Cojocariu – Deputy Account Director
Mălina Sandu – Junior Account Manager
Andrei Ion – Junior Social Media Manager
OMD
Raphaela Bunea - Influencer Marketing Specialist
Alexandra Ciucă – Digital Manager
Nicoleta Avram – Media Manager
Evelina Achim - Media Executive
STAY SHARP FILM
Iliana Dumitrache - Producer
Alexandra Lele - Executive Producer
Roxana Cozma - Production Manager
Barna Nemethi - Director
Nicolae Anghel - DOP
Eduard Danilovici - Editor
Alex Yatesey - Color Grading
SQUAD Rental - Camera Crew





















