HyperActive devine partenerul de marketing interactiv pentru Lowe si Initiative

Lowe & Partners si Initiative devin actionari HyperActive, preluand in parti egale un pachet de 80% din actiunile companiei, in timp ce restul de 20% din actiuni raman in proprietatea lui Alex Visa.

Compania de marketing interactiv condusa de Alex Visa devine astfel parte a grupului format din Lowe & Partners, Initiative, Medic One, Lowe PR, Brand Connection si Scholz & Friends, avand acces la resursele locale si internationale ale grupului, precum si la portofoliul de clienti.

Dupa ce in 2008 Lowe & Partners a lansat divizia specializata in comunicare digitala - eLowe, HyperActive se alatura grupului formand alaturi de eLowe si echipa de new media a Initiative o structura integrata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related