Way back into love: Grey-G2 a adus inapoi dragostea pentru publicitate la Noaptea Agentiilor

Way back into love: Grey-G2 a adus inapoi dragostea pentru publicitate la Noaptea Agentiilor

Conceptul Grey-G2 pentru a doua editie a Noptii Agentiilor a fost "Love is back in business" – reindragostirea de industria publicitara. Si cum reaprinzi pasiunea pentru o intreaga industrie intr-o singura zi? Pai, in primul rand, cu multe obiecte in forma de inimioara, puse peste tot (o sa vedeti mai jos ca nu glumesc cand spun ca peste tot): post-it-uri roz, jeleuri, baloane - toate in forma de inimioara si puse la receptie, pe oglinda mare din hol, in bradul din curte, pe birouri, pe artwork-urile de pana acum...

 

...pe usi, pe pereti...

 

...pe scari, pe jos.

 

Campania a inceput cu un teasing, atat pentru vizitatori, cat si pentru clientii agentiei. Vizitatorii au vazut in etapa de teasing doar o jumatate de poster, cu o inima franta pe care erau scrise mai multe motive pentru a nu mai iubi publicitatea, iar clientii agentiei au primit mail-uri dragastoase.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related