[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Rivex - "Papusa de lemn", creata de Tempo Advertising

Urmarind sa creasca performantele brandului Rivex pe cele doua piete cu potential de crestere in 2011, Parchet si Mobila, campania “Papusa de lemn”, creata de Tempo Advertising, a dus la o crestere a cotelor de piata Rivex de 2 ori peste estimarile initiale, iar agentia a fost premiata cu Silver Effie in categoria Non-Food Products. Vedeti in studiul de caz care a fost provocarea, ce concept creativ a fost ales, cum a fost implementat si ce rezultate s-au obtinut.

Client: Interstar Chim

Brand: Rivex

Agentie: Tempo Advertising

Medii: TV si in-store

Media: Zenith Media

Perioada: 1 Martie - 24 Aprilie si 12 Septembrie - 16 Octombrie

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related