Renault a promovat valorile olimpice ale sportivilor medaliati, dar si ale oamenilor simpli

Renault a promovat valorile olimpice ale sportivilor medaliati, dar si ale oamenilor simpli

In perioada 18 iunie – 31 august s-a desfasurat campania "Renault cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!" ce si-a propus sa transmita aceste valorile oamenilor obisnuiti si sa regaseasca performantele si povestile de succes in afara terenurilor de sport, premiind 100 de astfel de oameni care aplica spiritul olimpic in viata de zi cu zi.

Campania s-a desfasurat in principal in jurul platformei megane-olympic.ro, unde utilizatorii si-au putut inscrie povestile care sa sustina faptul ca merita titlul de ambasador al valorilor olimpice. In mediul online, initiativa a fost promovata printr-o campanie integrata pe diferite canale de comunicare, dar si printr-un proiect editorial in parteneriat cu GSP. Publicatia a oferit o platforma de comunicare zilnica a performantelor sportivilor romani la Olimpiada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related