Peste 3 milioane de consumatori atinsi de campania de marketing Divertiland

Peste 3 milioane de consumatori atinsi de campania de marketing Divertiland

Frank Group, Frank Digital, Oxygen PR, agentia de marketing MSPS si agentia de BTL Skepsis au contribuit la realizarea campaniei de marketing integrata care a promovat parcul de distractii Divertiland in perioada martie – septembrie 2013, informeaza un comunicat emis de agentia de PR. In perioada campaniei a fost atins un public de peste 3 milioane de consumatori din toata tara.

Obiectivul campaniei Divertiland a fost acela de a construi brand awareness si de a genera vanzari. In acest sens, cele cinci agentii au realizat strategia de marketing a parcului, care a inclus crearea unei pozitionari, dezvoltare de produs, conceperea unor activitati de vanzare si de comunicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Sectiune



Related