Tu faci vara intr-o noua campanie Algida, semnata the Syndicate

Tu faci vara intr-o noua campanie Algida, semnata the Syndicate

the Syndicate a creat "Tu faci vara", o noua campanie pentru Algida, un brand Unilever, care isi propune sa incurajeze consumului de inghetata oricand, indiferent de vremea de afara. Conform reprezentantilor agentiei, conceptul campaniei se bazeaza pe faptul ca inghetata este buna indiferent de sezon si ofera mereu o experienta inedita, iar consumatorii nu trebuie sa astepte vara ca sa se bucure de ea.

Pe timpul desfasurarii campaniei, la orice inghetata Algida cumparata (Big Milk, Napoca, Magnum, Cornetto, Calippo, Twister) consumatorii primesc gratis o inghetata in editie limitata "Tu faci vara". Campania se va desfasura pana la sfaristul lunii aprilie, la nivel national.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related