Siguranta ta este siguranta sanilor tai: de vorba cu Publicis despre noua campanie #seatbeltb00bing

Siguranta ta este siguranta sanilor tai: de vorba cu Publicis despre noua campanie #seatbeltb00bing

De anul trecut, pe conturile romanesti de Instagram au inceput sa apara niste "portrete" de perechi de sani, protejate de centuri de siguranta, toate cu hashtag-ul #seatbeltb00bing (cu doi de 0). Iata-ne in 2014, termenul e documentat pe Urban Dictionary, iar armata Publicis alaturi de MSLGroup The Practice s-a pus pe popularizarea centurii de siguranta printr-un spot filmat intr-un garaj subteran, cu mai multe domnisoare (poate si doamne).

Asa s-au exemplificat mai toate tipurile de sani la care te poti gandi, si singura metoda in care ii poti proteja nu doar pe ei, ci si pe tine atunci cand esti la volan. Efortului colectiv de constientizare i s-au alaturat si Nicoleta Luciu, Jojo si Gina Pistol.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related