Profero duce salariile ratacite la ING. Proiectul interactiv din Piata Universitatii le arata trecatorilor drumul pana la cel mai apropiat ING Office

Profero duce salariile ratacite la ING. Proiectul interactiv din Piata Universitatii le arata trecatorilor drumul pana la cel mai apropiat ING Office

Leutu, vedeta noii campanii pentru ING Card Complet, e un salariu tare fericit de cand e la ING si nu-l mai sacaie taxele si comisioanele. Ca sa se asigure ca tot mai multi stapani isi aduc salariile la ING, Leutu a pus la cale o instalatie digitala cu ajutorul celor de la Profero.

Proiectul, bazat pe conceptul creativ realizat de Headvertising, a fost implementat cu ajutorul Euromedia si Zenith Romania.

Toata lumea care ajunge in statia de autobuz de la Universitate pana pe 23 aprilie il poate lua pe Leutu la o plimbare virtuala pana la cel mai apropiat ING, unde e aparat de comisioane si alti daunatori. Cand un trecator trage de lesa reala care iese din bus shelter, Leutu se opreste din facut giumbuslucuri si o ia la goana catre sucursala de pe Magheru. Ecranul simuleaza transparenta, pentru o experienta cat mai veridica.

 

"Ne doream de mult timp un astfel de proiect, iar Leutu si campania pentru ING Card Complet au fost contextul perfect. Targetul nostru e preocupat de tehnologie si inovatie, asa ca ne-am luat inima in dinti si am dus digitalul in strada. Rezultatele ne-au surprins placut, iar reactiile trecatorilor ne-au confirmat ca a meritat pe deplin efortul depus de intreaga echipa", povesteste Andrei Constantinescu (Online Campaign Specialist ING Bank).

 

In prima saptamana de activitate, Leutu a devenit cel mai plimbat catel din Bucuresti: peste 1.700 de trecatori s-au jucat cu el, atentie care s-a tradus in plimbari zilnice de in medie 7 ore pentru simpaticul salariu.

 

"Cel mai bun prieten al omului e... salariul, pardon, Leutu. Si, ca orice catel bine educat, trebuie plimbat zilnic si uneori de mai multe ori pe zi... spre banca. Am construit bus shelter-ul ca o combinatie intre o pista virtuala de plimbat cateii si un GPS pe baza de latrat. Astfel, oricine vrea sa ajunga la cel mai apropiat ING trebuie sa se lase purtat de Leutu si sa fie atent, inainte de toate, la trecerile de pietoni", a adaugat Vasile Alboiu (Chief Creative Officer Lowe Group).

 

Echipele participante

Echipa de dresori de la ING: Cristina Micu (Marketing & Customer Strategy), Erna Vitalariu (Marketing Manager – Current & Account & Payments), Andrei Constantinescu (Online Campaigns Specialist), Mona Tufeanu (Sr. BTL Specialist), Dana Gretcu (Digital Marketing Manager), Viorel Ruse (Manager Marketing Strategy)

Dresorii lui Leutu de la Profero au fost: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Christiana Zodila (Copywriter), Vlad Hurjui (Senior Art Director), Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director), Valentin Nenu (Account Director), Marina Badoi (Account Manager), Camelia Dobre (Junior Account Executive), Catalin Ungureanu (Project Manager) si Vlad Emandi (Motion Graphic Designer)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related